Husk meg
Brukernavn
Passord

Bård Borgersen.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 13 jul 04, 02:13
Dette er vel en spiller FFK kan ha råd til og en spiller som kan stå i stil med FFKs ønsker om å hente inn en stopper.

Bård Borgersen er vel akkurat den type spiller vi trenger, en oppofrende stopper. Stor og sterk som er en dominant i en hver forsvarsfirer. Signerer vi ham, så tror jeg mye er løsnet i forhold til å stenge igjen bakover.

Med dette laget tror jeg FFK henter hjem mange poeng i kampene som kommer:

Sørlie

Pål A.
Trondsen
Borgersen
Barrett

Enerly
Koskela
Risholt
McDonald

West
Ringberg
-----------------------------------------

Slutt og snakk om Daniel Braathen - Vi har Gherland McDonald.

Og med innbyttere som:

Ex. keeper RBK
Bjørnar
Peters
Søderstjerna
Brenne
Helland
Hornseth
Pettersen
Mommo
Johnsen
Hagen
J. Garro

Nei, Har jaggu fått igjen troa!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jul 04, 02:18
Litt vanskelig å stille med Barret, McDonald OG West...

Men enig med deg i at Borgersen kan bli meget bra. Er dog helt åpent hvem han evt vil danne stopperpar med. Peters imponerer faktisk mest i øyeblikket, Helland er solid men mangler tempo, mens Trondsen er et eneste stort spørsmålstegn mtp helsa.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 13 jul 04, 09:55
Det som er helt klart er at vi må ha en erstatter for Trondsen så fort som mulig. Så får vi heller ta det som en bonus de kampene Trondsen spiller i høst. Så i tillegg til Borgersen, må vi minst ha en forsvarspiller til.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 13 jul 04, 10:03
enig med seal. vi må ha en til. her kunne jo henning berg komme inn som en slags redningsmann på korttidskontrakt ut sesongen. da ville vi hatt borgersen og berg i midtforsvaret. da snakker vi plutselig om landslagsklasse på forsvaret vårt!!!:D

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 13 jul 04, 10:10
Ja, men landslagsklasse bør det nesten være for å vinne så mange kamper som vi må i høst. Får vi det forsvaret der blir det fulle tribuner igjen.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 jul 04, 11:44
Endret: 13 jul 04, 11:47
Har Borgersen signa ?
Kan ikke si jeg har hørt noe om det, men virker sånn på dere...
Når jeg tenker meg om så er det vanlig, når et navn nevnes så snakker de fleste som han skal spille for oss, vi er jo den mest attraktive klubben i verden, så hvis vi vil ha noen så kommer de ;)

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 13 jul 04, 12:20
borgersen signa i går, men det viste seg at han benyttet usynlig blekk. så i dag morges var underskriften borte...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 jul 04, 13:43
Hvor gammel er Bård blitt ?? Er lenge siden jeg har hørt noe fra den kanten. Var bra før, men det begynner å bli noen år siden. Holder han samme nivå som den gang så er han en styrke for FFK. Men hvilket nivå holder han nå, det er spørsmålet her.:ffk::ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914