VI har også små fans i ffk
Bare les
FFK ER BEST
FFK ER BEST
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er noen småtasser som ser på FFK noen ganger også ja. Jeg hadde med den 2,5 år gamle sønnen min til Bergen. Han ble i alle fall populær inne på News, tror det var ca 100 stykker som skulle bort og ta på han skjerf og capser. Stakkarn skjønte jo ingenting der han satt på armen til mamma : Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ? Pappa ??????
Alle så jo ut som pappa i drakt og skjerf .... ikke så lett å være liten :ffk:`er
Alle så jo ut som pappa i drakt og skjerf .... ikke så lett å være liten :ffk:`er
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Det VIRKELIGE opprykksbarnet kommer nok denne uken eller neste. Min kjærestes søster (og typen selvsagt) venter sin føstefødte, som etter "regnskapet" å dømme ble unnfanget etter opprykksfesten!
:ffk: Det blir aristokrat det! :ffk:
:ffk: Det blir aristokrat det! :ffk:
#18™
Han kan vel noen sanger også vel, Anduril??:cool:
tror vi kan få svar i morgen da harry er på nett for å svare.. håper det da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Når det gjelder sanger er han nok bedre på Kaptein Sabeltann, mamma-sangen og Byggmester Bob.
Han er derimot en sværing til å rope Heia Fredrikstad etterfulgt av et høylytt HURRRRAAAAAAA.
Derimot var det ille at han etter Brannkampen stadig jodlet Heia Brann med ekte Bergen-skarring på rrr. Like før han ble arveløs !
Han er derimot en sværing til å rope Heia Fredrikstad etterfulgt av et høylytt HURRRRAAAAAAA.
Derimot var det ille at han etter Brannkampen stadig jodlet Heia Brann med ekte Bergen-skarring på rrr. Like før han ble arveløs !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Du får oppdran skikkelig da, og fån til å bli orntlig FFK-supporter. Vi trenger alle vi kan få.:ffk::ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914