Ny forsvarsspiller
Berg har spilt under såpass knallharde regimer som Ferguson hos united,Råtass nummer 1 Souness i Blackburn og McLeish i Rangers og med 100 eller hvordan det ble landskamper er det en kar som vet hva som kreves..
Framstår som en suring på TV,men det driter vi om han kommer til oss:ffk::ffk:
Framstår som en suring på TV,men det driter vi om han kommer til oss:ffk::ffk:
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Der kan jeg si meg helt enig. Henning er hva vi trenger, - venter i spenning. Kan det komme noe på TV2 Sporten i kveld eller Sporten på Radio Fredrikstad i morgen tidlig?? Harry sa på Sporten i ettermiddag at vedkommende etter alle solemerker skulle være med på treningsleir på onsdag dersom alt går i orden....
FFK til Royal League.......
Det stemmer!! Jeg såå Hening Berg gå sammen med Hansen ut av klubbhuset for en stund siden.. Yess.. Velkommen Henning Berg;)
Heisann..=)
Du tuller ikke? Da er det flere som har observert dem sammen i dag.... Kan vi håpe på en positiv nyhet for en gangs skyld??
FFK til Royal League.......
Joda ho tuller. Første post på forumet her, og lanserer Henning Berg? Ikke veldig sansynlig. Sikkert Hjælmen på færde igjen.
Jeg synes det kommer mange nye inn her nå. Er det ferieturister som er på ferde her??:D
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Nå er jeg ihvertfall helt enig med deg, Holters.
Bare det er jo veldig positivt.:D:D:D
Det er godt å høre! Endelig har du tatt til fornuften! :D:D
:ffk:
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914