Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny forsvarsspiller

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Sme

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 1

Lagt til: 11 jul 04, 19:27
Tror jeg har funnet løsningen på ffks forsvarsproblemer; RUNE BRATSETH! Han har alt ffk mangler. Det ender sikkert opp i et spm om penger, men her må terje høili trå til! Det er nå eller aldri!;);)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jul 04, 21:52
Han er ikke noe mer. Nei for noe tull.. vi for se hvem det er når dem velger å slippe hemmligheten for oss alle.

ELSKER :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jul 04, 22:08
Stusser litt over dette sitatet i Fredrikstad Blad.

*hvis spilleren blir funnet interessant nok.*

Hvis man skal ta dette sitatet seriøst og det ikke er sagt for å lure oss, så kan det jo ikke være et kjent navn.

Får bare håpe at Harry og co. er helt sikker på at det virkelig er en som hever laget.

Tipper dette er en spiller fra en av de nye EU landene. Der finnes det mange gode spillere, som vi aldri har hørt om.

Som alle andre, så dirrer jeg av spenning etter å få vite hvem dette er.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 12 jul 04, 11:34
Det ligger vel i kortene at Ronny Johnsen kommer til FFK dersom han ikke finner en annen klubb i utlandet, skal vi tolke Demokraten rett i dag.

Han er en suveren spiller, men å vente helt til utgangen av august med å få et svar er jeg skeptisk til. Vi MÅ ha en midtstopper NÅ. Ikke vente kanskje fem serierunder til og håpe at Johnsen ikke får et annet og mer interessant tilbud. Da kan løpet definitivt være kjørt.

Mislykkes man på innkjøpsfronten også ved DENNE muligheten er begeret fullt.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 04, 11:38
Ronny Johnsen satser fortsatt på landsslagsspill og da kan han ikke vente til utgangen av august. Landslaget spiller treningskamp 18. august og den første VM kvalikkampen er vel 14. september.
Tror derfor Ronny må bestemme seg før 1. august for å være aktuell blandt Åges gutter.:D:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 jul 04, 15:15
Er overrasket dersom ikke Johnsen har tilsvarende dialog (som han har med FFK) med andre og større norske klubber. Tror ikke vi skal satse på ham.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 jul 04, 15:28
Tenkte akkurat samme tanke....
Men det spørs jo hvem som er villig til å betale såpass mye som Johnsen antagelig krever, for en "gammel" mann som har en del skadeproblemer. De andre lagene som kan ha råd til Johnsen, er ikke i samme desperate situasjon som oss, hvor de MÅ overleve. De kan derfor tenke langsiktig, få tak i yngre spillere, spillere med mange gode år foran seg. Vi MÅ ha en spiller med erfaring, som vi vet kan levere varene.

Men om denne spilleren heter Ronny Johnsen.... Det får tiden vise. Blir veldig overrasket i så fall. Men det er lov å håpe!

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 12 jul 04, 15:40
Nei det er henning berg.. Så han på stadion i dag...hadde med seg dama si også

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 12 jul 04, 15:45
Åh Henning... Du er så velkommen så velkommen... :)

cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 12 jul 04, 15:50
Er rimelig sikker på at det er Henning Berg som kan være vår nye midtstopper. Problemet er å overtale Henning som har lovet kona å legge opp... Regner med at det bør være avklart i ettermiddag eller i morgen??:ffk:

---------------------------

FFK til Royal League.......


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 jul 04, 15:50
Ja for all del...en gammel mann som har lagt støvlene på hylla. Det er jo akkurat hva vi trenger...

cantona#7

Knøttespiller

Ble medlem: 12 jul 04
Innlegg: 36

Lagt til: 12 jul 04, 15:54
Vel, Henning er ikke akkurat en mann for framtiden, men med det vi har bak der nå bør han være suvveren.

---------------------------

FFK til Royal League.......


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 12 jul 04, 16:00
Skal vel kanskje ikke så mye til for å være bedre enn forsvaret vi har idag nei...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 04, 16:01
det et nok ikke en spiller som har lagt opp dem har i sikte. jeg tror dem gjør dette til dem er helt sikkre på at han kommer og at nyhten slippes med en jubel... :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 12 jul 04, 16:18
Henning Berg ville vært perfekt, for han er en spiller som gjør folk rundt seg bedre! Han har en utrolig ro og er utrolig rutinert. Men det kan jo hende at Henning er på besøk fordi han er aktuell i den rollen Holters hadde tiltenkt Drillo! Hvem vet.

Forøvrig har jeg hørt snakk om Bård Borgersen i Aalborg. Aalborg har vistnok veldig lyst på Kvarme og jeg mener de har kommet et stykke på vei der om ikke sikret seg han. Dermed så blir Borgersen overflødig og der kommer FFK inn i bildet! P.S. ikke sikre kilder, men virker ikke altfor usannsynlig syns jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jul 04, 16:29
Henning berg hadde vært bra, men han vil bli trener og neppe en som vil spille mere. ellers påer jeg at navnene du kom med kommer til oss. Bård borgesen og kvarme er . glem drillo.. vi har eggen.. han er bra... FFK FOR ALLTID

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 04, 16:59
Henning Berg som redningsmann ut 2004.
Tror faktisk han og kona kunne overtales til det. Kona er halvt dansk og dansker er som regel fleksible og lette å overtale.
Dersom Cantona har sett ham på stadion, tror jeg dette kan være løsningen. Håper snart vi får svaret, nå vibrerer jeg av spenning.:D:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 jul 04, 17:06
Endret: 12 jul 04, 17:07
S-B #78:
Drillo eller Henning Berg - et fett! En slik personlighet er akkurat hva vi trenger, og sistnevnte er nok en enda smartere løsning. Jeg gjentar hva jeg skrev i innlegget "Eggen, innrøm dine feil!":

Opprinnelig postet av Holters
Det minste du kan gjøre er å kontakte Egil ”Drillo” Olsen, men prøv gjerne å hente inn forsvarskapasiteter som Henning Berg. Trenger mannen to millioner til på konto, så gi ham det! Med tre ukers trening i kroppen, vil han være mannen til å dirigere de bakre rekkene trygt i havn.

Men foreløpig er jo dette bare løse rykter...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 jul 04, 17:14
Endret: 12 jul 04, 17:15
Nå er jeg ihvertfall helt enig med deg, Holters.
Bare det er jo veldig positivt.:D:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 12 jul 04, 19:35
Endret: 12 jul 04, 19:37
Opprinnelig postet av Pk
Ja for all del...en gammel mann som har lagt støvlene på hylla. Det er jo akkurat hva vi trenger...

De fleste ville jo hente inn Tore P igjen, selv etter at gutten har blitt erklært idrettsinvalid, har hatt kyssesyken, og har lagt opp flere ganger....

Da tar jeg gjerne Henning Berg!

Det er en spiller med pondus, god i hodedueller, scorer faktisk også en del mål (alt er relativt selvfølgelig...), gir alt i nærkamper, og så har han langpasninger med presisjon. Tror han ville vært en sjef på banen, som kunne dra med seg resten av guttane.

Berg har jo ytret ønske om å begynne som trener. Hvorfor ikke gi han det som en del av kontrakten? Hjelpetrener sammen med Eggen en del år. Han innehar de deffensive kvalitetene vi mangler i dag, både som spiller og trener, tror jeg. Er litt mer skeptisk til Berg som hovedtrener foreløpig. Han er litt for glad i Drillostilen/Hellas, men han kan jo lære masse i tia under Eggen! :)

Så hvis den "hemmelige" spilleren er Henning Berg, sier jeg Ja takk! Og hvis vi får Ronny senere i sommer også.... :) Ønskedrøm....

Men foreløpig er jo Henning Berg bare et rykte....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340