Venter
jeg tror alle er med meg i at vi venter på en nyhet om en spiller som kommer og hjelper til. det sto i fb at det kunne gå 3-4 dager. Jeg venter i spenning over hvem er dette ? når kommer nyheten ?
FFK FOR ALLTID
FFK FOR ALLTID
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Blir meget spennende. Skjønner egentlig ikke hvem det kan være. Får bare håpe at det er en klassespiller. Ikke bare en ny spiller som er på det jevne. Tror nedrykkskampen kan bli avgjort av spillerkjøpene som blir gjort nå fremover.
Fredd
Mhm... Det jeg stussa på her var at de ikke helt hadde bestemt seg for om de skulle innlede personlige forhandlinger (eller no sånt)... Høres det no bra ut da? Kan selvfølgelig ha med mye å gjøre det da.
Kan det være Dan Eggen eller Bjørn O. Brakstad? Dersom det er en solid midtstopper som skal være sjef, slik det har blitt sagt, så er det neppe en som ikke snakker Norsk.
En det også kan være er Ronny Deila.
Får nok svaret over helgen. Denne gangen har det ikke vært noen rykter heller, kanskje det er et godt tegn.:D:ffk:
En det også kan være er Ronny Deila.
Får nok svaret over helgen. Denne gangen har det ikke vært noen rykter heller, kanskje det er et godt tegn.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914