Hva med dette da ???
Er dette en vi trenger
hadde ikke nekter å sett han i ffk jeg
hadde ikke nekter å sett han i ffk jeg
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Selvfølgelig en vi trenger, men som vi aldri vil få (håper noen får meg til å måtte spise opp de ordene)... Dette navnet har forøvrig vært oppe i forumet et utall ganger før i år da det har vært nok av spekulasjoner om Braathens fremtid det siste året...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Daniel Braathen har vært mitt ønske nr. 1, helt siden jag så ham i noen kamper sist år.
Han er nesten like rask som West, er en veldig god ballvinner og er en som gir 100% og litt til i alle dueller.
Skal vi få ham må vi handle raskt og få tilført litt ekstra penger et eller annet sted fra. (tør ikke skrive Høili lenger)
Han har kun 4 måneder igjen av sin kontrakt med Skeid, så noen stor overgangssum kan ikke Skeid regne med å få.
Men nå er det jo forsvaret vi trenger å få styrket, så det må jo fortsatt ha første prioritet, men er sikker på at Braathen hadde vært gull verd for FFK i kampen om å overleve i høst.:D:ffk:
Han er nesten like rask som West, er en veldig god ballvinner og er en som gir 100% og litt til i alle dueller.
Skal vi få ham må vi handle raskt og få tilført litt ekstra penger et eller annet sted fra. (tør ikke skrive Høili lenger)
Han har kun 4 måneder igjen av sin kontrakt med Skeid, så noen stor overgangssum kan ikke Skeid regne med å få.
Men nå er det jo forsvaret vi trenger å få styrket, så det må jo fortsatt ha første prioritet, men er sikker på at Braathen hadde vært gull verd for FFK i kampen om å overleve i høst.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Kanskje det er derfor momo og fallay er på vei til Skeid, som en slags forberedelse for at braathen skal hit? For å "myke" opp forhandlingene...??
Stadion på FMV!
That will be the day :) Har tidligere lovet å spise hatten (capsen) min hvis vi får Ronny, og dette er vel mye mindre sannsynlig!? Men for all del... lov å drømme!
Selv om gutten ikke kommer seg utenlands er det nok flere i Norge som står i kø, og da velger han ikke FFK, desverre...
Selv om gutten ikke kommer seg utenlands er det nok flere i Norge som står i kø, og da velger han ikke FFK, desverre...
Det er ulempen med å være en "bånn-sliter", man er ikke akkurat førsteprioritert av karriere-sugne spillere... (forståelig nok)
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Folk som kjenner Daniel Braaten, sier han er en veldig spesiell fyr.
Det som visstnok betyr mye for han er det sosiale og det kan jo tenkes at han kan finne seg veldig godt tilrette i Fredrikstad.
Han ble for lenge siden knyttet til Vålerenga, men siden det ikke allerede har blitt en realitet, tyder mye på at han ikke havner der.
Antageligvis håper han fortsatt på en proffkontrakt med Lens, men de har fått tak i andre i den rollen Braaten var tiltenkt, så vidt jeg vet.
Som andre nevner her, så kan det jo tenkes at FFK er i dialog med Skeid ang. Braaten og at de derfor lar Momo og Fallaj få fri overgang.
Kanskje er det bedre for Skeid og selge ham til FFK og få feks. 25% ved videre salg. Utlandet følger tross alt bedre med på spillere i tippeligaen enn på spillere i norsk 1. divisjon.:D:ffk:
Det som visstnok betyr mye for han er det sosiale og det kan jo tenkes at han kan finne seg veldig godt tilrette i Fredrikstad.
Han ble for lenge siden knyttet til Vålerenga, men siden det ikke allerede har blitt en realitet, tyder mye på at han ikke havner der.
Antageligvis håper han fortsatt på en proffkontrakt med Lens, men de har fått tak i andre i den rollen Braaten var tiltenkt, så vidt jeg vet.
Som andre nevner her, så kan det jo tenkes at FFK er i dialog med Skeid ang. Braaten og at de derfor lar Momo og Fallaj få fri overgang.
Kanskje er det bedre for Skeid og selge ham til FFK og få feks. 25% ved videre salg. Utlandet følger tross alt bedre med på spillere i tippeligaen enn på spillere i norsk 1. divisjon.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914