Hvor var du hen her Harry Hansen?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234099
Helt utrolig å ikke heller få David Hansen på utlån til FFK.
Helt utrolig å ikke heller få David Hansen på utlån til FFK.
Er David Hansen en spillertype FFK trenger?:confused:
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Ja seriøst!? David Hansen?? Er han midtstopper eller v.back?? :)
Om HH ikke fulgte med eller lot denne spilleren gå vet jeg ikke, får håpe på det siste og han gjorde det rette :)
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 10 jul 04, 10:50
Endret: 10 jul 04, 10:51
Er ikke sikkert enga ville låne han ut til en klubb i samme divisjon heller vel....
Han er en hardtarbeidende midtbanespiller som sikkert kunne spilt back også....
Hvem i allverden skulle David Hansen ta plassen fra da? Greit at han er TL spiller, men han da aldri vært særlig god...
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Dette er vel neppe storfæsken folk skriker etter nei... Og har vi ikke nok midtbanespillere i forsvar nå? :)
Tror ikke David Hanssen hadde styrket laget noe nevneverdig. Han hadde i hvertfall ikke vært den personen som kunne reddet FFK fra nedrykk. Regner med at HH bare lot han gå.
Fredd
[quote=Bedreviteren]Er ikke sikkert enga ville låne han ut til en klubb i samme divisjon heller vel....
Hvis en klubb ønsker å låne bort en spiller i en bestemt periode, håper selvfølgelig klubben på at spilleren ikke har blitt dårligere etter utlåns-perioden slik at verdien på spilleren har sunket. Sånn sett tror jeg gjerne enga ville lånt bort David Hanssen til FFK om FFK hadde vært på banen...selvom FFK er i samme divisjon...
Det at David Hanssen havner på utlån i Start kan helt sikkert ha noe med at han syns det er mer attraktivt å spille i en klubb som får resultater og garantert vil rykke opp, kontra å spille i en klubb som i følge de fleste "ekspertene" kommer til å rykke ned.
Jeg fortviler ikke, jeg tror FFK klarer å holde plassen selv uten hjelp av en oppskrytt spiller fra enga
Hvis en klubb ønsker å låne bort en spiller i en bestemt periode, håper selvfølgelig klubben på at spilleren ikke har blitt dårligere etter utlåns-perioden slik at verdien på spilleren har sunket. Sånn sett tror jeg gjerne enga ville lånt bort David Hanssen til FFK om FFK hadde vært på banen...selvom FFK er i samme divisjon...
Det at David Hanssen havner på utlån i Start kan helt sikkert ha noe med at han syns det er mer attraktivt å spille i en klubb som får resultater og garantert vil rykke opp, kontra å spille i en klubb som i følge de fleste "ekspertene" kommer til å rykke ned.
Jeg fortviler ikke, jeg tror FFK klarer å holde plassen selv uten hjelp av en oppskrytt spiller fra enga
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Hadde han vært så god, så hadde han vel hatt fast plass på Enga.
De kampene jeg har sett av Vålerenga i år så har han spillt på midtbanen. Hvem skulle han tatt plassen til der på FFK?
De kampene jeg har sett av Vålerenga i år så har han spillt på midtbanen. Hvem skulle han tatt plassen til der på FFK?
FFK på toppen i 2005
Söderstjerna, Koskela, eller Brenne til å begynne med!!!
David Hansen er bedre enn alle disse tre for eksempel!!!
Husk at enga her en velig sterk midtbane medm Gashi, Brocken, Holm, Jalland, (Rekdal), og Swift. Ikke si at David Hansen er dårlig fordi han ikke klarer å få en plass her.
Helt ärlig tror jeg ikke noen andre på FFK, enn Risholt hadde kommet med her.
David Hansen er bedre enn alle disse tre for eksempel!!!
Husk at enga her en velig sterk midtbane medm Gashi, Brocken, Holm, Jalland, (Rekdal), og Swift. Ikke si at David Hansen er dårlig fordi han ikke klarer å få en plass her.
Helt ärlig tror jeg ikke noen andre på FFK, enn Risholt hadde kommet med her.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er vel kanskje en fordel å finne en back/midtstopper som er back/midtstopper enn å fortsette å kjøre midtbanespillere på backplass!
Forrige kamp var jo halve backrekka egentlige midtbanespillere.. noe sier meg at det ikke er helt gunstig!
Men stå på FFK. Årnær sæ i Freksta... :) til slutt.. hihi :ffk:
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Det ble for øvrig ikke Start på Hansen likevel - han fortsetter i Enga.
For øvrig er jeg enig med de som hevder at han ikke er noen spilletype vi trenger nå. Er viktig at ledelsen først peker ut hvilke spilletyper man trenger, og deretter leter konkret etter de spilletypene - ikke bare plukker opp tilgjengelige spillere bare fordi de er tilgjengelige. Det føler jeg også at FFK har forstått nå. Vi må prioritere.
Hansen har dessuten ikke spilt noe bra siden sesongen 2002. Var svak i fjor og ute i kulda i år.
For øvrig er jeg enig med de som hevder at han ikke er noen spilletype vi trenger nå. Er viktig at ledelsen først peker ut hvilke spilletyper man trenger, og deretter leter konkret etter de spilletypene - ikke bare plukker opp tilgjengelige spillere bare fordi de er tilgjengelige. Det føler jeg også at FFK har forstått nå. Vi må prioritere.
Hansen har dessuten ikke spilt noe bra siden sesongen 2002. Var svak i fjor og ute i kulda i år.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914