Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04

Lagt til: 09 jul 04, 12:03
Så gjennom noen av artiklene her på denne hjemmesiden, og kom blant annet over et innlegg Roger Risholt har skrevet etter 4-1 seieren deres over kamma i fjor ; "Bedre kan det ikke bli – toppspill og nedsabling av topplaget foran 7000 elleville, entusiastiske og fantasktiske Fredrikstadfolk. (Det var vel 10-15 Kamma-supportere der ved kampstart, men det ryktes at de kjøpte FFK-skjerf i pausen.) " . 10-15 tilskuere!? Vi var minst 150, det er helt sikkert. Hadde noen av oss kjøpt ffk-skjerf ville vedkommende fått lide en sakte død. Jaja, samme hvordan det gikk i fjor. Neste år er dere tilbake i 1.divisjon igjen. Heldigvis er ikke ffk-fansen, og roger risholt for den saks skyld, så kjepphøye lengre. Lykke til i jakten på opprykk.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!

Kamma4ever!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04

Lagt til: 09 jul 04, 12:10
Må bare legge til følgende: Hvis f.eks Espen Olsen hadde ytret noe lignende ette 3-2 seieren vår over dere, hadde jeg blitt flau på klubbens vegne. Ironisering av fansen til motstanderlaget viser kun mangel på etikette og god folkeskikk.

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 jul 04, 18:28
Endret: 09 jul 04, 18:32
Og da sa vi vel takk for denne gang?

Det er alltid hyggelig med besøk fra andre supportere, men dere må oppføre dere som alle andre. Klarer dere ikke å oppfylle minstekravet om god oppførsel, så har dere ingenting her å gjøre. Oppfør dere og kom med noe konstruktivt, så er dere mer enn velkomne. Det gjelder for øvrig flere her inne - ikke bli provosert når provokasjon er målet.

Til og med "erkerival" Hjælmen oppfører seg som en engel her inne. Da burde jaggu hamkam-supportere i medgang også klare det.

Dessuten slåss dere om å være mest dobbeltmoralister her inne. Meninger skiftes fortere enn deres truser, og schizofreni har vi eksperter til å ta seg av,
...eller hva sier du, R? :rolleyes:

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 09 jul 04, 20:38
VI røkkær ALDRI ned !!! I GODE OG ONDE DAGER, STÅR VI EN FOR ALLE, OG ALLE FOR EN.!!:ffk:

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 09 jul 04, 21:45
Endret: 09 jul 04, 21:50
Til Kamma4ever!

Den 3 oktober 2003 (legg merke til årstallet) skrev Roger Risholt en artikkel på dette nettstedet som i hovedsak omhandler FFK sine gode prestasjoner i kampen mot HamKAm noen dager i forveien. Han kommer også med et par slengbemerkninger til HamKam i innledningen.

Mitt spørsmål til deg er derfor følgende: Det er jo tydelig at du har blitt fornærma av dennne artikkelen, men hvorfor i alle dager kommer du med dette NÅ, i Juli 2004?

Jeg har tatt med den friheten komme med noen mulige årsaker...

Du kan være en fanatisk motstander av janteloven. Man skal kanskje ikke få lov til å tro at man er noe i norsk fotball. Man får holde seg til max O2, breakdowns og støttepasninger. Humor, selvtillitt og patriotisme får man holde utenfor.

Det kan jo også hende at du følte deg litt tråkka på i den artikkelen. Sett at dette stemmer, hvorfor kommer du først med dette NÅ? Nå som det det går bra for HamKam og dårlig for oss... Hvis du virkelig følte deg så tråkka på, hvorfor ikke ta det opp med en gang da det var aktuelt? Eller gjør du det når fordi det nå er HamKam som har medgang og du da kan slenge med leppa? Da skjønner jeg isåfall ikke hvorfor du tar det opp i det hele tatt, for da er jo ikke du noe bedre enn Risholt. MAn skal være forsiktig med å "kaste stein i glasshus"....

En tredje mulighet er at du ikke har sett artikkelen før nå. Da tar jeg, som FFK-supporter, dette som et kjempekompliment. At du, som du selv skriver, "kom blant annet over et innlegg Roger Risholt har skrevet etter 4-1 seieren deres over kamma i fjor " tyder jo på at du tar deg bryet å følge tett på et lag som sliter.

Det jeg imidlertid tror mest på er at du er en, for å bruke ditt eget uttrykk, kjepphøy Kammasupporter som mest av alt ønsker å provosere litt. Jeg sier bare hovmod står for fall og det er kanskje ikke lenge før dere er i den samme sumpa. Jeg skal i såfall være såpass voksen at jeg ikke "sparker dem som ligger nede" (Risholts sleivspark gikk jo til topplaget)

Nei, Kamma4ever, at du, uansett årsak føler deg fornærmet av at Roger Risholt "slenger litt med leppa" det bare smiler jeg av. Du må huske at artikkelen er skrevet AV en FFK-spiller, FOR FFK-supportere, PÅ et supporternettsted for FFK. Selv om jeg synes det er postivt med "bortesupportere" på forumet, må jeg like vel understreke at det er ingen som tvinger deg til å klikke deg inn hit gang etter gang. Personlig synes jeg dessuten at det aktuelle innlegget er ganske så godt og relativt saklig skrevet til å være på en supporterside. (Det er jo ikke sånn at han går ut og forteller at han har noen liste på spillere han skal "ta", eller at han skriver bok om at han har venta i lang tid for å ta igjen på en spiller som har takla ham)

Til slutt vil jeg på generelt grunnlag legge til at jeg synes det er positivt med alt som er med på å skape engasjement i og omkring fotballen, enten det være seg hælfinter, sleivspark, eller spillere som tar seg tid til å skrive litt til oss supportere. Det bør være "takhøyde" for både humor og patriotisme idretten, enten det er snakk om Roger Risholt, Espen Olsen, Panse-Hagen eller hvem det nå måtte være. Hvis enkelte er hårsåre og mangler humor, så får det være demmes problem.

Håper på svar og at du i fremtiden kan holde et visst nivå på innleggene dine.

Fotballhilsen fra meg....

PS! Full støtte til innlegget til Holters!

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914