Husk meg
Brukernavn
Passord

O salige Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

zinizid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 04

Lagt til: 08 jul 04, 17:55
Jeg tror ikke hva jeg ser. En neve forståsegpåere forlanger Eggens hode på et fat.
Etter å ha sett FFK i en rekke kamper i fjor påstår jeg følgende; uten Eggen hadde det vært tilbake til 2. divisjon og 10 nye år i ytterste mørke.

Vi må prise oss over at Eggen trives med FFK!!:ffk:

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 08 jul 04, 21:11
Enig. Alle er BARE negative om dagen. Men sånn er vel mennesket ofte hvis det butter imot. Hadde det ikke vært for Eggen hadde vi vel lagt i 2. div enda så. Uten Eggen hadde vi vel heller ikke hatt Trondsen, Enerly og Risholt på laget. Har vært uenig masse av Eggens valg i år selv, men vet at han har mye mer peiling enn alle andre her i byen.

---------------------------

Ære være plankebyen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 jul 04, 21:38
Endret: 08 jul 04, 21:40
Verden er ikke farget i svart/hvitt.

At Eggen har ført FFK fra 2. divisjon til Tippeligaen på to år vil for alltid bli husket i Fredrikstad. Sett ham gjerne på sokkel for den bragden.

At han har skaffet oss spillere som Trondsen, Risholt, West, Ringberg og Enerly sier en god del om kompetansen.

Nettopp derfor er det utrolig synd at det har gått som det har gått i år - rett og slett fordi vi vet at vi burde vært bedre forberedt. Det må være lov å være litt kritisk og ikke bare samtykke. Det er også viktig.

Men er det virkelig mange personer som har krevd Eggen sitt hode på fat? Jeg har hvert fall ikke fått med meg det. Har kanskje sett én eller to anonyme personer på forumet her berøre emnet, men det er nok utløp for frustrasjon. Eggen blir nok i FFK så lenge han selv vil. Og det bør han nesten egentlig få lov til etter hva han har gjort. Eggen er vår Rehagel. Men selv en mester kan gjøre feil...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 jul 04, 22:14
Endret: 08 jul 04, 22:16
Nå er jeg fornøyd med deg, Costanza.
Veldig bra oppklaring på det du skrev om Eggen og som jeg tror mange har misforstått.
Sikkert mye riktig i alt det andre du har skrevet også, Costanza, men grunnen til at jeg ikke har applaudert det, er først og fremst at det ikke er dette klubben trenger nå.
Det FFK trenger nå er å få bygget opp selvtilliten i løpet av sommeren, ved at de får de forsterkningene som trengs og at de føler vår alles fulle støtte.

Temaet hvor gikk det galt burde du derfor ventet med til etter sesongen, så kunne heller hylekoret satt igang på det tidspunktet, for da hadde det gjort langt mindre skade enn det det gjør nå. :D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 08 jul 04, 22:47
Dette her er faktisk et diskusjonsforum for voksne mennesker som elsker sin klubb,
...ikke et krisesenter til støtte for nedbrutte spillere og ledere.

All konstruktiv kritikk i denne sammenheng må derfor sees på som vår form for støtte. Vi prøver bare å belyse de feil som er gjort på de forskjellige plan.

De som ikke takler dette, det seg være spillere eller ledere,
...har ingenting i FFK å gjøre.

Basta !

FFK and Wisla Krakow forever...

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 09 jul 04, 07:55
Er det noen som krever Eggens hode på et fat? Det har jeg ikke fått med meg...har riktignok fått med meg at folk stiller spørsmål om han har nok rutine etc, men det er da langt fra å kreve hans avgang. Nå må dere ikke trekke forhastede konklusjoner her...

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 09 jul 04, 08:38
Helt korrekt Radoslaw. Og helt enig.

Marching on together!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914