Ny forsvarsspiller til FFK!
Fredriksstad Blad melder at en ny forsvarsspiller er på vei FFK.
Noen som vet hvem det er snakk om?
Noen som vet hvem det er snakk om?
---------------------------
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Regner med at det da IKKE er Johnsen eller Kvarme siden de allerede har takket nei...eller kan det være en av de to allikevel?
Skal spise HamKam-skjerfet mitt hvis dere har fått kloa i Kvarme eller Johnsen. Det ville vært en stor prestasjon av ledelsen deres, men det er sannsynligvis deres eneste håp for å overleve. Forsvaret deres lekker som en sil. Dere trenger en lederskikkelse der bak. Lykke til!
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Vi vet det ;) Gleder meg til å se deg spise skjerfet ditt...hehe...er helt sikkert ikke en av de to. Da blir jeg overrasket.
Personlig liker jeg veldig godt at publikumssnittet i TL holdes høyt, og jeg ønsker derfor ikke at FFK byttes ut med f.eks Sandefjord. Håper Sogndal og B/G rykker ned, og øyner et realistisk (så langt det får an) håp om at dere tar kvalikplassen. Foreldrene mine bor i Fr.stad, og da er det gøy å være på stadion om sommeren. Men dere må for guds skyld skaffe dere 2 forsvarsspillere til, og de må være gode.
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Mulig forhandlinger allerede i kveld.
Hvis spilleren blir funnet interessant nok. Hva nå det betyr.
Hvis spilleren blir funnet interessant nok. Hva nå det betyr.
Marching on together!
Hvor har du hørt det da? Hørte snakk om at det skulle være et eller annet på radion om dette i dag også, stemmer det?
Jeg synes det høres litt tåkete ut at sportsutvalget først fatter beslutning om hvilken spiller man skal prioritere, og så etterpå forteller at man ikke har bestemt seg for å innlede forhandlinger.
Nå må vi se å bli ferdig !!!!!
Nå må vi se å bli ferdig !!!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
La oss si det slik at de trenger litt mer trening angående kjøp og forhandlinger med nye spillere...håper de lærer snart ;)
dæven nå venter jeg i spenning... noen som har hørt no mer eller?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
for vi svaret i hlegen da tro???
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914