Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det egentlig lurt å kjøpe mange fler spillere nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 07 jul 04, 15:54
Endret: 07 jul 04, 16:07
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Pelle: Du har tydligvis ikke hatt mye med revisorer å gjøre...

Det må vel være det samme for revisoren/skattemyndighetene om han har navnet sitt foran på trøya, på bukselåret, på sokkene eller på en diger reklameplakat langs tribunen? Beløpet er vel fradragsberettiget uansett størrelse og plassering?

Hvis Høili sponser FFK kun av ren godhet, og ikke for å profilere seg selv og sitt firma (for ikke å snakke om det å styre viktige avgjørelser i klubben) ville han selvfølgelig ”gitt fra seg” plassen på trøya, slik at FFK kunne fått inn enda flere sponsorkroner fra et firma som ikke er så godhjerta, og dermed krever den beste plassen på drakta…

Ikke misforstå. Jeg syns det er flott at Høili har sponsa oss i 2 div i mange år, men jeg tror ikke noe på at han har gjort dette kun for å hjelpe klubben, uten å profilere seg selv og sitt firma. Syns derfor det blir for dumt å kritisere Værste for at de kommer til å tjene penger ved at de ”sponser” klubben med et nytt Stadion

Men denne diskusjonen er jo helt på siden av det som er overskrift og tema på denne tråden...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 07 jul 04, 17:03
Pelle: Nei, det er ikke det samme for skattemyndighetene, som sagt: Det må være et rimelig forhold mellom varen/tjenesten som blir solgt og prisen som blir betalt. Hvis ikke blir det bråk!

Hilsen en som prøvde å kjøpe en banemotorsykkel for å drive reklame for eget firma :-)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914