Olof Watson
Herregud! Har dette blitt ett Scum forum nå? Blir helt kvalm her. Cola hjelper mot kvalme vel? Prøver det.
Olof Watson er jo bare unggutten. Det måtte jo gått ann og foredlet talentet hans. Se på Røen, stort talent. Hvor har det blitt av ham? Det må jo finnes ressurser i klubben som kan videreutvikle disse gutta.
Olof Watson er jo bare unggutten. Det måtte jo gått ann og foredlet talentet hans. Se på Røen, stort talent. Hvor har det blitt av ham? Det må jo finnes ressurser i klubben som kan videreutvikle disse gutta.
---------------------------
Opprinnelig postet av stenhard
Herregud! Har dette blitt ett Scum forum nå?
Manchester United er en av verdens største klubber, den klubben som er mest populær i verden. Du må nok bare innse at United vil bli nevnt i hist og pist. Klart man sammenligner med det beste. Det er ikke noe vits å sammenligne med Liverpool, Newcastel, Tottenham ect. De er over sine storhetsperioder, og håper dte blir lenge til jeg ser det igjen. Skal i tiden fremover prøve å konsentrere meg om FFK.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Manchester United er en av verdens største klubber, den klubben som er mest populær i verden. Du må nok bare innse at United vil bli nevnt i hist og pist. Klart man sammenligner med det beste. Det er ikke noe vits å sammenligne med Liverpool, Newcastel, Tottenham ect. De er over sine storhetsperioder, og håper dte blir lenge til jeg ser det igjen. Skal i tiden fremover prøve å konsentrere meg om FFK.
Vær så snill æ. La oss slippe den has been klubben der. Det er over.
Konsentrer deg hardere.
FFK og United kommer alltid tilbake! Husk det, noen spillerkjøp og litt endringer i det sportslige systemet så skal du se at det løsner for dem begge! FFK har West og United har Ronaldo, sånn er det bare.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Og da tror jeg vi sa takk for denne gangen...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=boards&messID=2221
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914