Tanker om Holters Samtale med "Drillo"
Hva gjør vi ut fra det "mannskapet" vi har??
Holters tar helt feil når han sier at Drillo "elsker Fredrikstad". Tvert imot: Drillo har aldri kunnet fordra FFK, som han alltid har ment er en sosseklubb styrt av "fiffen" i Fredrikstad. Derfor spilte han for Østsia og Sarpsborg FK. Det var aldri aktuelt for ham å spille for FFK den gang han var aktiv, og det er ikke aktuelt for ham å hjelpe FFK nå. Hvis man legger merke til hvordan han uttrykker seg når han snakker om FFK, er det veldig tydelig at han aldri legger for dagen noen entusiasme.
Personlig velger jeg å tro på mennesker når jeg snakker med de, og jeg ordla meg på følgende vis:
"... en som selvfølgelig elsker Fredrikstad fotballklubb, regner jeg med?"
"Ja da, det gjør jeg," avbrøt Drillo meg.
La gammel ost være gammel ost, og la mannen få være FFK-supporter i fred. :rolleyes:
"... en som selvfølgelig elsker Fredrikstad fotballklubb, regner jeg med?"
"Ja da, det gjør jeg," avbrøt Drillo meg.
La gammel ost være gammel ost, og la mannen få være FFK-supporter i fred. :rolleyes:
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det er ingen hemmelighet at Drillo hadde lite til overs for FFK da han var aktiv spiller selv, men de senere årene har han stadig gjentatt at dette ikke er tilfellet lenger, og at det er FFK som er laget han holder med i Tippeligaen i år.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Alle vet hvor han stod politisk, men vi blir eldre og....,
Han var god nok for FFK, men det var vel en kamp fra to sider....
Det du skriver Svennis det "hever" han seg over. Han er da ikke dum, men mulig en særing for utenforstående.
Hjerte på Øsia.Fagspørsmål annet....
Han var god nok for FFK, men det var vel en kamp fra to sider....
Det du skriver Svennis det "hever" han seg over. Han er da ikke dum, men mulig en særing for utenforstående.
Hjerte på Øsia.Fagspørsmål annet....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914