Positivitet vs. Negativitet!
Nå har jo ikke HamKam fått mye valuta for de kronene, ettersom Buer fikk kyssesyken. Og det er vel heller ingen garanti for at de får alt for mye ut av ham nå heller, selv om han er fit for fight igjen. Er ikke så lett å komme tilbake i toppform etter å ha hatt kyssesyken. Se på Søder og Tore P. Søder har vel ikke levd opp til de forventningene han selv har gitt oss.
Men som Snæbbussaristokrat 1 sier, vi må se fremover, ikke tenke på hvem vi skulle hatt. Fortiden får vi ikke gjort noe med. Fremtiden vet vi ikke noe om. Det er nå det gjelder.
Og til alle som sier at Harry & co ikke holder mål. Syns mange uttaler seg veldig bastant om ting de kanskje ikke kjenner helt til. Greit de har gjort feil. Hvem gjør ikke det? Men ingen her vet alt om hvem klubben jobber med, eller hvordan de jobber. Og mange uttaler seg da på et veldig snevert og tynt grunnlag. Avisskriveriene de siste dagene viser jo at de har ambisjoner om å hente klassespillere, selv om de ikke har fått fast fisk på kroken enda. Alle roper etter klassespillere, vel nesten alle da... og kritiserer klubben for at de ikke har kontaktet den eller den. Men vi vet vel ikke om alle spillerne de har vært i kontakt med?
Syns vi skal la gutta få jobbe i fred. De har jo henta inn spillere som holder mål tidligere, så helt håpløse kan de vel ikke være?
Opprinnelig postet av djpete
Kunne diskutert dette i timesvis vi Snæbben, men jeg har valgt å hive meg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", av den grunn lar jeg diskusjonen og argumentasjonen ligge til etter serieslutt :cool:
Veldig bra djpete! :)
---------------------------
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Flick
Flick
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Håper mange andre følger etter og at vi fortsatt synger, "står vi en for alle og alle for en"
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Rune Buer Johansen har Gilmores Groin (kneskade), ikke kyssesyke.
Sorry, da er det jeg som har surra. Mente jeg hadde hørt/lest et eller annet sted at han hadde fått kyssesyken.
Men han har jo allikevel ikke spilt et sekund for HamHam i tippeligaen enda, så de har jo ikke fått så mye glede av ham sålangt. Så gjenstår det å se om han kommer tilbake i godt gammelt slag.
Opprinnelig postet av Costanza
Årets selvmotsigelse: "Deilig å se FFK rykker ned igjen" og åtte minutter senere "Jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg". :)
Hehe, det jeg mente var jo at det er deilig å se FFK rykke ned igjen, nå, etter disse skyhøye forventningene, og alle disse medgangssupporterne dere har. MEN, alle i fotball Norge er vel enige med meg i at vi trenger FFK oppe i eliten, så det er nok for tidlig for deres del. Men håper at dere kommer opp igjen i løpet av noen år gjør jeg...
Flick
Når det gjelder Buer Johansen, så mente jeg han ble rammet av brokk. Ikke fordi det har noen betydning, han er jo spilleklar nå. Spørsmålet nå er vel om han klarer å spille seg til en plass på laget.:D
FFK på toppen i 2005
FFK på toppen i 2005
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 07 jul 04, 13:02
Endret: 07 jul 04, 13:05
Men midtbanen til Ham-Kam har vel fungert så bra, at han må slite for å få fast plass der.:D
FFK på toppen i 2005
Flick
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914