Positivitet vs. Negativitet!
Kan vel ikke klage på Fr.stad som by
Det er mange som ønsker og leve i utkanten av storbyer.
Byer utenlands stekker seg vel herfra til Oslo.
Men når FFk "biter" seg fast i tippeligaen, så skal dere få se det er mange som ønsker seg hit.
La Eggen få arbeidsro, og gutta ferie.
Husk lederene får ta sitt ansvar for valg de gjør, og jeg håper på at gutta gjør så godt de kan....
:ffk:2005....fortsatt i tippeligaen.
Riktig god ferie ønskes spillere og trener.
Kveldshilsen fra "Nattevakta"
Men 7 mill., bare til administrasjon? Det høres jo sinnsykt mye ut.
Jeg mener ikke her å nedverdige Fredrikstad som by, men å sette den i perspektiv fordi jeg ikke uten videre vil godta at Eggen og Hansen gjør en dårlig jobb med å skaffe spillere. Selv bor jeg i Oslo, mest pga. jobb, og vil gjerne flytte hjem en dag og aller, aller helst bosette meg i verdens vakreste Gamleby. Men jeg møter stadig folk fra Fredrikstad som uttaler at de ikke liker Oslo, uten at de egentlig har annen erfaring enn Karl Johan og Aker brygge. Mest av alt tror jeg det er patriotismen som snakker. Som Ingergml sier så er det mange som liker å bo i utkanten av en by og det er nettopp her Oslo har utrolig mange flotte områder å by på. Og det gjelder også Bergen, Trondheim og Tromsø. Og disse byen har i tillegg mer å by på av puber, cafeer, bymiljøer og forretninger og det utgjør er faktisk en helthet som lokker folk. I tillegg er det ikke fett med jobber i Fredrikstad. Men det kommer, det er mye som gror i Fredrikstad for tiden. Bare noen kan bombe Torvbyen til H......
For en utenfra, er nok ikke Fredrikstad så attraktiv som vi liker å tro. Jeg tror faktisk en trener som Eggen er vår største beholdning mht. å lokke spillere til FFK. Får vi tak i en eller to spillere til som er mer kjent, slik som Enerly, vil det også løsne.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Meget bra innlegg Dekjøk!
Et spørsmål bare, til din argumentasjon om at få spillere vil til FFK; Hvordan har Ham-Kam klart å forsterke såpass bra? Er de mer attraktive?
Svaret ligger vel mye i det super sa. Men i tillegg så "kriger" Ham-Kam mye mer enn FFK. Hvertfall det jeg har fått inntrykk av. Nå fikk selvfølgelig de en god start på sesongen og. Det har og noe å si. De vil så mye mer. Synes det er for liten bevegelse i FFK til å si at de er noen krigere.
Gla for at Peters ser ut til å bli en god midtstopper. Tror han kan bli limet etterhvert.
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Enig med hva som menes om Peters her. Han har vært meget positiv, synd han måtte av mot LSK. Og Bjørnar på back.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!
Det ser ikke alltid like lekkert ut, men har vært effektivt nok til å gi resultater.
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Hæ? Verk og høyt lymfocytt nivå i blodet? Nå har du jammen tre gode grunner til å gå til legen!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Enkelt & greit uten jåleri & fiksfakseri.
Mao Kamma har levd opp til omdømmet til trauste Hedmarking, som seiler på Mjøsa.
Grattis til Kamma.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Macka fra start!
Det kan vel også hende at han ikke helt var den spilletypen Eggen var ute etter også, selvfølgelig sett i forhold til prisen.
Som jeg før har antydet, så må vi nå heller se fremover, håpe på at Harry og Eggen klarer og skaffe oss de forsterkningene som er nødvendige for å overleve og slutte å snakke om alle de spillerne vi skulle hatt, men som vi ikke fikk av en eller annen grunn.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Macka fra start!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914