Enerly som høyreback på søndag!!!
Dette er faktisk sant ...hva synes dere?
Husk, Enerly er ikke en spiller som trenger å "spille seg i form" på en plass i laget i løpet av noen treninger. Han har et godt fotballhode, og har all den erfaringen han trenger for å "plutselig" bli satt på høyre ving, sentral midtbane, eller lignende i morgen.
Tror nok vi ser ham som entent ving, kant, eller sentral midtbane i morgen.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK på toppen i 2005
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Fredd
Og Enerly har spilleforsåelsen som skal til for å demme opp deffensivt. Hans "silkefot" sørger for presise oppspill til West eller midtbane.
Ja...morsom løsning det.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Tror ikke noe på dette her...
Opprinnelig postet av henza
Dessverre Holters, jeg vet at Enerly skal starte som høyreback.......(sann mine ord)Men enig med deg det er som ving, kant, eller sentral midtbane han bør plasseres. Men ettersom Enerly iallefall STARTER på høyreback........hva da med Shwartek???!!.....han har jo ikke spilt seg UT han......mulihg han får en annen plass da.....men hvor??
Heldigvis er det mange som "vet" ting ikke andre vet her inne, mitt håp er at dette er nok et slikt tilfelle. Dersom KTE lar være å bruke Enerly der han er best fra første sekund, blir jeg vanvittig skuffa og faktisk direkte forbanna.
Jeg vil aldri sette spørsmålstegn ved KTE`s fotballkunnskaper, men jeg har flere ganger blitt helt satt ut av noen av hans taktiske disposisjoner...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Jeg vil aldri sette spørsmålstegn ved KTE`s fotballkunnskaper, men jeg har flere ganger blitt helt satt ut av noen av hans taktiske disposisjoner...
Planken, du kunne ikke fått sagt det bedre! Jeg er til de grader ordrett enig med deg! Man henter bare ikke inn Dagfinn Enerly for å spille back, så enkelt er det bare!
Man må bruke den spilleren som er den beste i en bestemt posisjon, ikke bruke spillere i "feil" posisjoner bare fordi de er gode nok for laget.
Bjørnar på backen og Enerly på kanten:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Jeg har også stor tiltro til KTE`s fotballkunnskaper, men anntagelig den største forskjellen på han og alle oss andre "eksperter" her på forumet er at han ikke lar seg styre av følelser og gjør de disposisjoner han mener er riktige der og da. Men han er jo ingen gud og da kan selvfølgelig også hans plan slå feil.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Fotballkunnskaper og taktiske disposisjoner er vel en ting av samme sak, Planken.
Jeg har også stor tiltro til KTE`s fotballkunnskaper, men anntagelig den største forskjellen på han og alle oss andre "eksperter" her på forumet er at han ikke lar seg styre av følelser og gjør de disposisjoner han mener er riktige der og da. Men han er jo ingen gud og da kan selvfølgelig også hans plan slå feil.:D:ffk:
Ser i etterkant at den setningen kunne misforstås... For å stokke om litt;
Av Eggens fotballkunnskaper er det kun hans taktiske disposisjoner jeg noen ganger blir litt satt ut av...
Huff, så forbanna vanskelig det skulle være å få det til å høres ut på "papir" slik det hørtes ut i hodet mitt da :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Men ikke misforstå meg helt, Enerly bør absolutt spille på midten eller helt framme....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Hvis han flyttes inn som stopper forstår jeg......men å ta han ut av laget NEI!!!!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914