Runar Normann!?
Den mye omdiskuterte Runar Normann er fristilt fra kontrakten med Vålerenga. Han har ikke klart å danke ut Tom Henning Hovi fra venstrebackplassen. Normann er jo kjent for mye rart, men det er ingen tvil om at han har et godt venstrebein, er forholdsvis rask og ville vært en forsterkning for oss på venstreback. En offensivt anlagt venstreback. I tillegg er han norsk... Siden alt er så usikkert med både Kallio og Barret, så...
Gratis er han også.
Mer om Normann på vpn.no
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Fordelen med Normann er jo at han blir gratis i overgang samt at han er norsk og vi slipper problematikke med flere spillere utenfor EU. Ulempen er at han er en litt spesiell person, men om han trives så er han en humørspreder også. Pr i dag ville han nok enkelt gått inn på venstrebackplass. Han er hvert fall en SPILLERTPE jeg liker som back.
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Kan ikke se hva vi har å tape.
La oss selge hele laget!!
Må bare stille spørsmålet:ER HAN VIRKELIG BACK?Jeg mener han er ving og ikke back, men jeg har kanskje feil?
Jeg vet at han på ViF`s hjemmesider står oppført som forsvarsspiller, men jeg mener jeg kan huske han som er farlig venstre kant da han var i LSK.
Han har da også spilt venstre kant på Enga de tre seriekampene han har spilt for i år, han var også ving mot Newcastle...
Uansett, når man ser hvordan Normann har takla motgang de siste årene, tviler jeg på at han er rett mann for et FFK som sliter.......
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Mannen har vel hatt problemer med å innordne seg i de fleste klubbene han har vært. En egoist og bråkmaker. Er vel ikke akkurat hva vi trenger i den situasjonen vi er i nå....
Men Barret spiller like godt på høyre, som venstreback.
Runar Normann ville helt sikkert kunne bli en forsterkning for FFK ut denne sesongen og sikkert også flere sesonger.Han er en meget god offensiv venstreback, som sikkert hadde passet fint inn i KTE sin fotballfilosofi.
Mot Newcastle i vinter spillte han glimrende som venstreving og var Vålerenga`s beste. Men så fikk han en skade og har siden ikke klart å spille seg til fast plass, men så er jo også forsvaret til Vålerenga deres desidert sterkeste lagdel.
Tror han vil passe mye bedre i FFK enn i Vålerenga. Rekdal er jo heller ikke den mest smidige og diplomatiske treneren i Norge, for å si det mildt.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Fredd
Tipper vi hadde fått en bedre spiller også.
Hvis Normann får tillit tipper jeg at han kommer til å innfri, dere husker jo hvor god han var i Lillestrøm
Men det viktigste i år blir å beholde plassen, så får vi heller vente til neste år med å bruke de unge ballsjonglørene våre.
Forøvrig var det vel ingen overgangsum for Barret, han blir leiet for et halvt år.
Og dersom ikke den diskriminerende regelen vedr. ikke EU/EØS spillere forsvinner eller blir gjort om, så forsvinner nok også Barret etter at leieavtalen utløper.:confused::ffk:
FFK på toppen i 2005
Alle har vel gjort mye dumt, alle blir eldre og de fleste blir også klokere, så det er vel håp også for Runar Normann.:rolleyes:
FFK på toppen i 2005
Det med røyking før kamp skjedde i høstsesongen i fjor. Ikke så lenge siden.
Fredd
De fleste gode vi leser om har jammen, vært i pressen.
Minner meg litt om TV bildene fra Norges landslags trening under Nils Johan Semb, hvor John Carew brukte mesteparten av treningen til å gå rundt å snakke i mobiltelefon.:D
FFK på toppen i 2005
Fredd
Men la nå gutten få en sjangs og la han prøve seg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914