Barret ikke FFK-spiller...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 01 jul 04, 00:00
Endret: 01 jul 04, 00:01
Hvorfor?
1. Vi kan ikke bruke hverken Mommo, Garro eller Mc Donald, med West og Wade på laget, ikke engang som innbyttere.
2. Når FFK kun vil leie ham ut sesongen, gir det et signal om at han ikke er med i planene for neste sesong, av antagelig den samme grunn, som i punkt 1.
3. Selv om FFK fikk et meget godt inntrykk av ham når han var her, har det fremkommet også signaler på at han kanskje også har noen svake sider.
Som tidligere sagt kan nok Wade Barret være med å bidra til at FFK holder seg i tippeligaen i år. Men hadde det ikke vært bedre å satse på en annen nå da man alikevel ikke fikk ham klar til Lillestrøm kampen og derfor har god tid til neste kamp, som er Rosenborg 25/7.
FFK er sikkert avhengig av å leie forsterkninger også for å frigjøre kapital til de som skal kjøpes, men da hadde det vel vært bedre å leie en spiller fra EU/EØS området slik at man også kunne få både Mommo (hvis han ikke leies ut til Strømsgodset), Garro og Mc Donald tilgjengelige.
Egentlig håper jeg han ikke er klar enda og at FFK tenker seg om en gang til.:rolleyes::ffk:
FFK på toppen i 2005
Disse Costa-Rica guttane kan brått bli gode nok for A-laget.
For meg virker det som dette blir gjort i ren panikk da ffk åpenbart sliter voldsomt med å få tak i spillere...
Det er en stund igjen å handle på , men når FFK virker som å sette alt på enda en utenfor EU-spiller så begynner jeg å lure!
Må vel være mulig å få tak i spillere fra denne delen av verden :confused:
De som klubben ønsker - vil ikke komme.
De som vil komme - er ikke de som klubben ønsker.
Det begynner å haste veldig, klubben må gi publikum noen nye håp - ellers kan vi oppleve et kjempestort publikumssvikt eller er det allerede en sannhet - det manglet 4000 på siste kamp (det er et tap på nærmere 1 mill kroner)
Og denne klubben har lagt lista høyt. Så høyt at suporterne forventer at FFK blir vinneren på overgansmarkedet i sommer. De skulle jo være aggresive på overgangsmarkedet. Foreløbig må jeg si at denne agresiviten har vært slette greier.
Selv har jeg, klok av skade, ikke tillatt meg å ha forventninger til de store spillerforsterkningene nå i sommer - uavhengig av uttalelser fra klubben.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Costanza
Har du ikke lært fra i fjor vår, sommer, vinter og høst?
Selv har jeg, klok av skade, ikke tillatt meg å ha forventninger til de store spillerforsterkningene nå i sommer - uavhengig av uttalelser fra klubben.
Huffameg, så dum jeg er. Tenk å tro på det ledelsen i klubben går ut og sier i mediene.
Det hele handler om tillit. Har man tillit til ledelsen i klubben, eller har man det ikke? Ikke det minste? Da har klubben et problem.
Jeg har, klok av skade, tillat meg å ha forventninger til nye forsterkninger nå i sommer, selv om jeg av og til er i tvil. Et håp er at ting skal falle på plass nå i juli. Er man patriot så....
Kanskje ikke like lett for enkelte som hele veien har vært negative, og aldri har hatt trua på laget. :cool:
FFK på toppen i 2005
Lenge leve "hjørnet"!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Og det å påpeke at vi trenger forsterkninger (eller andre mirakler) kan man vel bare se av hvor vi ligger på tabellen. Det betyr ikke at man har mistet troa på laget.
Nå blir det spennende å se hva som skjer med Barret. Han ble vist skadet på trening i går...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Ledelsen har nå "jobbet" fra overgangsvinduet stengte i mars og det eneste som er klart er Enerly (som var klar i vår - når RBK ville slippe han).
Er sportslig ledelse i FFK utrolig dyktige til å skjule "kortene" sine - eller er de direkte udyktige på spilleroverganger ??
Enige med AGF
FFK er også nå enige med AGF Århus om en leieavtale for Wade Barrett.
- Vi er enige med AGF om en 6-måneders leieavtale for Wade Barrett under forutsetning av at han består vår legetest. Han har tatt røntgenbilde i Danmark og det viste ingenting. Over helga vil han ta en MR som vil bli oversendt vår lege, forteller Harry Hansen
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av bambam
Han har tatt røntgenbilde i Danmark og det viste ingenting.Får da inderlig ikke håpe at røntgenbildet var helt blankt...:D
FFK and Wisla Krakow forever...
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Jeg tar meg av hodet, så kan du ta resten... ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914