Er Barrett god nok?
Det jeg er mest bekymeret over med Barret er høyden, eller mangel på høyde. med 172 cm kommer han ikke til å vinne mange hodedueller, og vi er veldig sårbare på dødballer. Kallio på 192 cm hadde nok vært et bedre valg.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Håper disse "pessimiske" tanken gjøres til skamme, men underlig er det med en amerikaner til.
Kan dette bety takk og farvel til "The Costa Rica Boys" samt "Momo".
Dersom det siste er rett, må en jo få lov til å stille ? ved tidligere vurdering av disse lovende spillerne.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Pk
Blant annet ser jeg innlegg hvor man lurer på om nordmenn er så dumme at de vil betale for en slik spiller og andre hevder man er glad for å bli kvitt han bare for å slippe lønnskostnadene.
Dette blir rene spekulasjoner, ettersom ingen av oss har sett ham i kamp enda. Hvis Barret klarer seg middels i dansk toppserie, vil jeg uansett anta at han er god nok for et norsk bunnlag. Helt ærlig, så skal det vel ikke så mye til å match Bjørnar, Stian og Vebjørn når det gjelder defensivt arbeid?
Ellers har det jo vært folk her på forumet som har argumentert for at vi skal sette Ringberg ut av stallen, så hva som blir sagt på danske supporter fora tror jeg ikke vi skal legge for stor vekt på.
Nok et bomkjøp? Hvilke bomkjøp tenker du da på.
Når det gjelder de danske fansidene som du har lest, så må du jo også se at det store flertall av innleggene mener at Barret er en meget god spiller.
Når Wade Barret ikke har hatt helt fast plass på AGF`s lag, så må man jo også bedømme de spillerne han har konkurert med, dessuten har han vært skadet og har stort sett vært førstevalget i start ellveren når han har vært skadefri.
Fordi Tor Trondsen ikke fikk plass på Rosenborg, så vil ikke det si at han ikke holder mål.
Hvis du har lest mye på de danske sidene du nevner, så har du sikkert også fått med deg at AGF sliter med økonomien og at de allerede har kvittet seg med to spillere, for å rette på dette.
Det er nok dette som er hovedgrunnen til at de må la Wade Barret gå og at de helst vil selge og ikke leie ham ut.
Som du sikkert også har sett, så har supporterne blitt lovet en ny god midtbanespiller, dersom det i tillegg til de to som har blitt solgt også lykkes å selge Barret. Det er nok også derfor noen av supporterne er ivrig etter å få sendt ham opp til fjellapene.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Carlsberg
Det jeg er mest bekymeret over med Barret er høyden, eller mangel på høyde. med 172 cm kommer han ikke til å vinne mange hodedueller, og vi er veldig sårbare på dødballer.
Når det gjelder hodespill så er ikke høyden så avgjørende som man skulle tru. Det er spensten som er viktig. Min favorittpiller er Fabio Cannavaro garantert en av verdens beste stoppere. Han er 175cm og det er ikke mange som slår han i hodedueller.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Da var det også noen som hadde funnet uttalelser fra USA, som gikk på at West løp veldig fort, men at det også var det eneste han kunne. Derfor var det flere her på forumet som mente at West var et bomkjøp.
Det er vel ikke så mange som mener det i dag, selv om vi enda kanskje ikke har sett West i sin helt max. form. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
I vinter styrket han angrepsrekken med bl.a. Brian West. I tillegg beholdt han Ringberg på a-laget til tross for måltørke i hele vinter og i starten av sesongen. Dette har vist seg å være riktige avgjørelser, og FFK er idag et av lagene som scorer mest må i eliteserien. KTE hadde rett!
I sommer skal KTE styrke forsvarsrekken, og jeg stoler 100% på at han vet hva han driver med denne gangen også. Trondsens skader har gjort at vi har sluppet inn masse mål, men slik uflaks hører med til sporten. I høst tror jeg FFK kommer til å overraske mange.
KTE holdt Moss oppe i mange år på tross av dårlig økonomi og støtte. Dette kommer til å bli bra. Det er ikke lenge siden vi var i 2 divisjon, så vi må gi mannen litt tid.
Velkommen Barrett! :p
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914