Husk meg
Brukernavn
Passord

Lillestrøm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 29 jun 04, 23:40
Lokaloppgjør på gang, folkens.
Dette blir fest.
Enerlys silkefot treffer West. Endeli Enerly.
Lillestrøm har flyt om dagen. Mange fugler flyr sørover denne deilige julydagen, og vi tar imot dem på aristokratisk vis!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 29 jun 04, 23:47
Ja, så tar FFK dem!

Gutta går på banen og gir alt.
FFK vinner mot alle odds.

:ffk::ffk::ffk:

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 jun 04, 17:12
Optimister til siste slutt, bra.:D

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 30 jun 04, 19:03
Apropos den kampen... Laget sier seg vel nesten selv, med unntak av hvem som skal ut får å få Enerly inn...

Sørlie

Czwartek
Helland
Peters
Bjørnar

Enerly
Risholt
Brenne
Søderstjerna

West
Ringberg

Tror Koskela må vike, han har jo ikke akkurat spilt fenomenalt i det siste. Personlig hadde jeg vel sett at Stian fikk sjansen på kanten i stedet for Søder, men har ikke no tru på at det skjer. (Søder kunne eventuelt få plass sentralt sammen med Roger i stedet for Brenne, men det har jeg hvertfall ikke tru på kommer til å skje...) Nå ble det mye rart... Lar KTE bestemme igjen da...

Ka dokk trur??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 30 jun 04, 20:24
Tror KTE velger Stian isteden for Søderstjerna og kanskje Koskela isteden for Brenne.:D

FFK på toppen i 2005

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jun 04, 20:35
Hmm... Hva med:

Stian---Søder---Risholt---Enerly

??

Synes nesten Håkan fortjener å få muligheten sentralt og. Har egentlig ikke tru på at Brenne blir satt ut. Trur KTE har tillitt til han...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 04, 13:41
Jeg tror at Søder har en høy stjerne hos KTE.:(

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 01 jul 04, 17:03
Kantene må kunne gi backene støtte defensivt. Dermed blir det mye løping. om Søderstjerna starter kommer helt sikkert Stian inn senere.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 04, 18:35
Søderstjerna støtter ihvertfall ikke defensivt.:confused: Jeg synes synd på Stian og Vebjørn når døm spiller v.back.

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jul 04, 19:05
Mulig Søder har en høy stjerne hos KTE, men det har jammen Brenne og...

Apropos støtte til backen... Når vebjørn spilte back og Stian på midten mot Lyn, da lå Stian så dypt (ihvertfall i 1.omg) at jeg trodde vi spilte med to v. backer... Ikke et artig syn...

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 01 jul 04, 23:14
stian---brenne---risholt---enerly

velger kte söder isteden for stian, håper også jeg på brenne på kanten og söder sentralt. har trua på at brennes utfordringer er farligst fra kanten og overblikket (som er det eneste söder har om dagen) kan best brukes sentralt.

med ffk til champions league!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jul 04, 15:10
Det er det som skjer når vi blir pressa så mye, Olavesen. Jeg vil heller ha en Stian som gidder å jobbe hjem, enn en Søderstjerna som blir igjen der oppe og venter på baller som ikke kommer.:cool:

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 04 jul 04, 12:28
Stian er den dårligste eliteserie spilleren jeg har sett noen sinne!! Hva kan den spurven bidra med. Makan til tafatt spiller.. Blør ikke for klubben i det hele tatt.. Bare spiller på gamle meritter.. Kan ikke skjønne at dere er så fan av han.. Nei bruk helller et par øyne på å se på hva kosso gjør.. Det er en spilller som VIL, og gir alt hele tiden!! Viking kampen var han faktisk en av de bedre uten å få annerkjennelse for. Terning kast 3 i fb. Virker som at man ikke ser hva Tero gjør.. Uttolig mye viktig usynlig arbeid.. Pluss at han er den beste defensive midtbane spilleren til ffk. Men han trivezs ikke på kanten han heller slik det var med Risholt sist kampb enerly-ringberg-west
brenne-risholt-kosso
bjørnar-peters-helland-czwartek

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 04 jul 04, 12:49
kosso hadde kanskje 2-3 pasninger som traff en medspiller resten av de 50 gikk i hytt og pine, så ikke si at kosso var bra, jeg syns han var heldig som fikk en 3èr FB. Kosso sin formkurve går bare nedover og nedover, kampen mot viking var årsværste fra han.

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 04 jul 04, 14:55
ja hvis man ser med negative øyne på en spiller man kanskje ikke liker fra før bøir det lett at man føler det slik.. Når de andre spillerne var slitne hadde kosse hele tiden et ekstra gir.. følg ekstra med på kosso i kveld så skal du få se.. Gir alt i vær duell. Det med feil passninger i viking kampen må vel matta også ta en del av æren for... Det var vel ikke så mange andre som traff heller etter det jeg kunne se.. Han har ihertfall riktig innstilling iforhold til visse andre(stian, simen).. Jeg tror at det er på det planet ffk har mest å hente.. For kvaliteten er der.. det gjelder bare å få det frem....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914