Mamadou Diagne Latyr
---------------------------
med ffk til champions league!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg har ikke sett ham spille så mye så sterke og svake sider har jeg ikke peiling på.
Ære være plankebyen!
Tydelig at FFK ønsker å leie ham ut pga. at vi har Brian West og får Wade Barret. Da har vi ikke lov til å bruke flere ikke EU spillere.
Hadde både håpet og trodd at Mommo skulle bli en hit i år, men med to amerikanere, så kan jo ikke engang Mommo sitte på benken.
FFK på toppen i 2005
Momo er for øvrig en spennende spiller. Uortodoks i spillestilen, ganske rask, gjennombruddshissig og fysisk sterk. Minner nesten litt om Sol Campbell fra gamle dager, da han var et spisstalent.... Men han har vel ikke klart å dominere så voldsomt for FFK 2 i år.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Mener bestemt jeg hørte Harry Hansen si det på klubbhuset for en tid siden. Og at det var begrunnelsen for at ikke FFK ville ha flere slike spillere forløpig.
Derfor var jeg også en av dem som var overrasket når Wade Barrett`s navn dukket opp.
Dvs. med West og Barret i troppen, får vi heller ikke se Garro eller Mc Donald på benken i år.:ffk:
FFK på toppen i 2005
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Derfor stilte enklte ? tidligere ang, :ffk: kjempeinteresse for "Momo".
Når det gjelder dette med Barret, kan det tolkes på forskjellige måter.
1: Barrett ønskes leies for denne sesongen.
2: Barrett kjøpes, og :ffk: frykter at West eller Barret stikker av etter dennes sesongen.
3: :ffk: har mista troen på " The Costa Rica boys"
4: Når det gjelder "Momo" så er vel han på vei ut.
Sikkert flere løsninger, men dette holder i utgangspunktet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Tror du virkelig FFK har mistet troa på Costa Rica boys antidrillo? Det handler vel mest om å gi dem matching, slik at de venner seg til norsk spillestil. De er fortsatt svært unge.
Må "The Costa Rica Boys" vente enda ett år. Hva da, ønsker så lovende spilere å fortsette å spille i norsk 3 divisjon?
Ps den samme problemstillingen gjelder også Momo dersom kan ikke selges?
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Å ikke få brukt Costa Rica guttene i år er ikke krise, de har enda ikke fyllt 18 år.
Men etter sesongen, når vi fortsatt er et tippeligalag, så får FFK ta en vareopptelling av de spillerne vi har og hva vi trenger og gjøre for å bli enda bedre i 2005.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914