Husk meg
Brukernavn
Passord

Suksess eller til h......?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 jun 04, 20:45
Gary konserten blir i Østfoldhallen, men du kan vel møte opp i FFK-skjerf allikevel du!:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 04, 20:51
jupp, vurderer det!:ffk:`

tror faktisk ikke det blir så lett som mange gir inntrykk av, og rykke rett opp av en eventuell 1 div igjen!

så... vi får gjøre jobben i år!

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jun 04, 21:36
Sa aldri at det kom til å bli lett, men med hard jobbing og riktig innstilling er det fullt mulig...

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 04, 21:44
alt er mulig! men for å være ærlig, tror jeg det og holde seg i tl i år, ikke er noe værre enn å evt rykke opp til neste år igjen, men det er min mening!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jun 04, 21:57
Må styrke laget nå, og ikke etter sesongen. Vi er mer attraktive nå, enn etter event. nedrykk.

Treflis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 jun 04
Innlegg: 9

Lagt til: 29 jun 04, 21:58
FFK vil klare å holde seg i eliteserien. Når FFK klarer å rykke rett fra 2. til eliteserien så skal det ikke være noe problem å holde seg i eliteserien heller

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 30 jun 04, 02:08
Opprinnelig postet av Olavesen
Det er selvsagt ikke gunstig å rykke ned, men det er da heller ikke snakk om noe "evighetens mørke"...

Dersom vi skulle rykke ned (bank i bordet), har vi et godt lag, og et godt fundament for å rykke opp igjen. Vi kommer ikke til å "ta en Moss" :)

Det sa vi vel da vi rykket ned til 2. divisjon også. Da tok det 10 år før vi rykket opp igjen, og det burde være enklere å rykke opp fra 2. div til 1. div enn fra 1. div til Tippeligaen... Håper inderlig ikke vi gjør som Moss, Strømsgodset, eller enda verre: som Kongsvinger. Jeg tror det ikke, men faren ligger der. Nedrykk er aldri positivt, kun skummelt. Men det blir uansett feil fokus nå. Serien er bare halvspilt...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jun 04, 04:58
Opprinnelig postet av stenhard
Hvis FFK signer Barret, er Kallio forstatt aktuell da? Spiller ikke de på samme plass?


Jo nettopp, Stenhard!
Akkurat det vi trenger....
en solid venstreback og en i reserve (ser bort i fra bjørnars meget solide kamp sist)

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jun 04, 05:09
Opprinnelig postet av pss
antidrillo, nedrykk = helvete. Det er ikke bare å rykke rett opp igjen neste år, fotballen fungerer ikke sånn, det stod kun om et poeng i fjor. Vi kunne like så godt spilt i 1 div. i år også.


Nettopp!
Hadde det ikke vært for Sandefjords utallige skader, hadde de kommet langt foran oss! De vant jo de 8 eller 9 siste kampene sine når spillerne var tilbake fra skade...
Ting har nok gått litt fort i svingene
Ja rykker FFK ned i år, så kan det ta 10 år før de får sjansen til å rykke opp i det beste selskap igjen!

ergo gjentar jeg meg selv igjen for 100de gang:
SKJØNNER FORTSATT IKKE HVORFOR DAGENS STALL BLE TIL DE GRADER OVERVURDERT FØR SESONGSTART.

For som andre her på forumet også har sagt, så koster et eventuellt nedrykk mer enn det koster å investere i et par skikkelige klassespillere!

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 jun 04, 05:10
Endret: 30 jun 04, 05:12
Opprinnelig postet av Treflis
FFK vil klare å holde seg i eliteserien. Når FFK klarer å rykke rett fra 2. til eliteserien så skal det ikke være noe problem å holde seg i eliteserien heller

MEGET usaklig *tsk tsk tsk*
Legg vekk den maispipa!

:confused: :confused:

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 30 jun 04, 07:42
Klubben har vel uttalt at Kallio fortsatt er aktuell noen ganger nå. Og han kan jo både spille midtforsvar og venstre kant også, så jeg blir ikke trist om han kommer.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jun 04, 10:11
Selvfølgelig er Toni Kallio interessant for FFK.

Finsk landslagsspiller, kan spille på flere plasser, rask, god med hodet, høyde 1,94, vekt 85 kg.

Den som ikke synes dette lyder som en god mann for FFK, må være født negativ.

Nå er visstnok saken den at hans klubb HJK ikke vil slippe ham før klubben er ute av Champions leaque kvalikken.

De skal møte Linfield i 1. kval., og den vinner de nok.
I 2. kval. møter de Maccabi fra Israel og de blir nok for tøffe, dvs. de er ute 4. august.
Så før den tid skal vi ikke regne med å se Kallio i Fredrikstad.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 30 jun 04, 10:13
Dere har helt rett, det er ikke bare å rykke rett opp fra 1.Divisjon. Det blir selvsagt en hard jobb, og :ffk: bør ha ett mye bedre lag enn forrige sesong.
Enig også med de av dere som sier :ffk: hadde flaksen på sin side ifjor.
(Jfr Sandefkord)
For å gjenta meg sjøl, så mener jeg helt klart at KTE & Harrien overvurderte både FFK stallen og trolig også egne evmer før seriestart.
Men............,
Det jeg ønsker å si, er at dersom "uløkka" er ute, og :ffk: blir liggende i "sumpa", må vi fortsatt holde motet oppe. Se :ffk: på situasjon på lengre sikt enn "nesetippen".
Slik det jobbes med forsterkninger til laget ( det er resultatene som teller), så er jeg dessverre pr.idag ikke å overbegeistyra for innsatsen på "tranfermarkedet". Kanskje dersom :ffk: klarer å knytte de rette i kontaktene i fht. "transfermarkedet", klarer de å skaffe de rette forsterkningene til neste år, uansett TL eller 1.Div.
Husk de beste spillerne på :ffk: idag, knyttet laget til seg før TL.
Dette er noen av tankene som gjør at jeg ikke kaller 1. div. for H, men heller en ny utfordring som viser hvem som virkelig har "hår på brøstet" og "vilje til sjølkritikk & brette opp armene!
Selsagt håper også jeg at :ffk: BLIR I TL. Men noen ganger må en dessverre også ha lov til å si /skrive hva hjernen sier, ikke bare hjertet.

Derfor vi møter opp på Stadion til neste år, uansett.
:ffk: i Tl 2006

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 04, 17:14
Vi får bare gjøre jobben på tribunen, så får det gå som det går.:rolleyes:


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340