Husk meg
Brukernavn
Passord

Idag tyr jeg til overtro!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 jun 04, 13:52
1. Jeg pleier å henge opp FFK flagg på kampdagene, men det var bursdagsselskap på B/G kampen og jeg glemte flagget på Moldekampen. FFK flagget blir derfor stående i skapet idag!

2. Jeg tok med meg en schwær gresstust fra stadionmatta etter FFK-OsloØst kampen i fjor, som jeg planta i en blomsterpotte. Den visna nesten med en gang og var bare brunt, råttent gress helt til for 2-3 uker siden. Nå har det begynnt å vokse noe sinnsykt, så nå skal jeg klippe av en diger tust og hive innpå banen, så kanskje banen og guttane husker hvordan det var å vinne foran 10.000!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 27 jun 04, 14:20
For å fortsette overtroen...jeg var ikke i Bodø eller i Molde og FFK vant. Jeg har fått "spyogdrite"-syken og orker ikke dra på kamp i dag. Får håpe FFK gjør som de pleier når jeg ikke er der, nemlig å VINNE!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 27 jun 04, 14:59
Veldig synd for deg om FFK vinner i dag PK....-blir ikke mange kampene på deg da!
Men heldigvis vinner vi uten overnaturlige hendelser, så alle har å møte opp i dag. Dette blir nok en fest.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 jun 04, 22:43
Tullballpreik.:confused:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 28 jun 04, 01:22
morsomt at vi supportere gjør alt vi kan da!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 28 jun 04, 09:44
Hiver meg på denna jeg...

Har alltid kledd lillegutt i Aristokratbody på kampdagen, det har som regel endt med tap, de gangene jeg ikke har dressa opp pjokken, se da har FFK ikke tapt enda, så også i går, da lot jeg det klokelig ligge i komoden... Der blir den liggende til Jul...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 jun 04, 14:57
Overtro dere meg bak.:confused:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914