Risholt på høyre kant????
En av få spillere som virkelig har levert så langt i sesongen. I følge enkelte spillerbørser, kanskje den beste sentrale midtbanespilleren i hele tippeligaen så langt i sesongen. Så skal han gjemmes bort på kanten, noe han ikke trivdes med i fjor og helt sikkert ikke gjør i år heller.
Dette minner om panikk Eggen.... Vi får forandre der det ikke fungerer, de få som fungerer må vi beholde der de hører hjemme.......
Jeg hadde en god følese før denne kampen, men nå er jeg ikke sikker....
Dette minner om panikk Eggen.... Vi får forandre der det ikke fungerer, de få som fungerer må vi beholde der de hører hjemme.......
Jeg hadde en god følese før denne kampen, men nå er jeg ikke sikker....
Eggen har rota mye med komponeringen av midtbanen synes jeg. Hvorofr setter han ikke Brenne ut på høyrekanten. Med sin fart og teknikk kan han utfordre, slik kantspillere skal gjøre.
Isteden forsøker han med både Kosso og Risholt, begge har gjort god innsats sentralt. Merkelig.
Isteden forsøker han med både Kosso og Risholt, begge har gjort god innsats sentralt. Merkelig.
---------------------------
Macka fra start!
Urk...husker sist Eggen synes det var en god idé, i bortekampen mot Skeid....skikkelig vellykka....:mad:
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
syns eggen kan ta en telefon til svennis å høre hvordan det gikk med england da han satte sine beste sentrale midtbanespillere ut på venstrekant.......
med ffk til champions league!
Jeg synes det blir litt væl mye triksing og miksing nå.
Opprinnelig postet av djpete
Eggen har rota mye med komponeringen av midtbanen synes jeg. Hvorofr setter han ikke Brenne ut på høyrekanten. Med sin fart og teknikk kan han utfordre, slik kantspillere skal gjøre.
Kunne ikke vært mer enig!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
enig med Rune stadion, for mye triksing og miksing av spillere, la guttane spille der de trives best....
hjørnet forever
Roger var ikke i nærheten i dag, dessverre han må spille sentralt. kosso var elendig, han rykker ut når dagfinn kommer trur jeg !
Hva gjorde Roger i går?? Kun jobbing, og ikke noe konstruktivt.:confused:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914