Husk meg
Brukernavn
Passord

nye spillere 2004-2003-2002

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 23 jun 04, 01:44
både enig og uenig med deg holters. etterpåklokskap på negativitet som påterffer eget lag er irriterende og skikkelig tv2-journalisme.

men det må være lov å si at forsterkninger ikke er eggens sterke side. det er han som sitter på ansvaret for å ikke ha forsterket forsvaret før tippeligaen. jeg skulle likt å sett hvem av de 3 du nevner som forsterkninger før 2002 sesongen som skulle kommet rett inn og hevet et tippeligalag det samme år tomroar. det er eggens dyktighet som trener som har gjort de til eliteseriespillere.

så nå får vi krysse fingrene alle sammen og håpe det dukker opp en ny stopper eller to i sommer. før jørgen & fallay er ferdigutviklet ;)

---------------------------

med ffk til champions league!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 jun 04, 10:50
Bare så det er sagt:¨

Når man tipper ett tabell resultat så tipper man hvordan tabellen ser ut ved sesongslutt. Uansett forsterkninger eller ikke.

Nå snakker jeg for meg selv og hvordan jeg tenker og ikke for alle optimister.

Jeg tippet FFK på en 8.de plass og det er medregnet forsterkningene vi nå får. Hvis vi ender på sikker plass ved sesongslutt har FFKSupporter.net bommet med sitt tips. Stallen var for tynn men alle visste at FFK hadde ressurser til spillerkjøp denne sommerern.

Så vi vet ikke hvem som får rett ennå...

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 jun 04, 14:46
Jeg synes at dere kan legge dette emnet dødt, jeg da. Er patetisk.:confused:

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 23 jun 04, 23:20
Endret: 23 jun 04, 23:21
Det jeg synes er et lite tankekors er at vi snart har en haug med eks mosse spillere. Eggen henter inn tidligere spillere han har trent. Etter det jeg vet så var ikke Moss imponerende gode de heller.
Spillere som har en fortid i moss og med Eggen som har kommet til FFK:
Simen Brenne, Christian Pettersen, Tor Trondsen, Dagfinn Enerly, Jørgen Pettersen, Chwartek og Magnus Riis.

Hvem blir den neste?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 23 jun 04, 23:41
Til Hubro7!
Det er da ikke så rart at Eggen henter spillere som han kjenner kvaliteten på fra før.
Dette er da noe nesten alle trenere gjør.

Det må da snart også være grenser for hvor mange oppkonstruerte problemer som skal kritiseres ved FFK også!:confused:

FFK på toppen i 2005

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 jun 04, 19:35
Trondsen og Enerly hadde gått inn på omtrent hvilket som helst lag. Brenne, Pettersen og Riis er talenter som Eggen håper på skal slå ut i full blomst etter:rolleyes:hvert

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914