Husk meg
Brukernavn
Passord

Barrett

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:19
Fant dette på dagbladet.no hvor Peter Bruchman fra dansk media svarte på spørsmål...

Fredrikstad er i ferd med å hente Wade Barrett fra Århus GF. Har du noen meninger om han som spiller?
Keep up the good work!

Innsendt av: Trond
En stabil back. Ikke nogen klassespiller. Håber ikke Fredrikstad giver for mange penge for ham.
Pas på agenten. En svensker, der har prakket AGF mange dårlige spillere på...

mvh.
Peter

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:28
Dette så jo lovende ut... Nå har vi Dagfinn "nesten-aldri-skadet" Enerly, Wade "ikke-klassespiller-og-agf-fansen-ikke-har-spesielt-mye-til-overs-for" Barret og "Ungkalv-på-nitten-år-på-lån-til-Fredrikstad-fra-Tromsø"-midtstopperen.

Som om man ikke er deprimert fra før av...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:35
Ikke ta sorgene på forskudd nå guttær !!!

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:39
Endret: 21 jun 04, 22:49
Opprinnelig postet av Holters
"Ungkalv-på-nitten-år-på-lån-til-Fredrikstad-fra-Tromsø"-midtstopperen.

Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jun 04, 22:42
Ikke noe jeg vet 100%, men går jo rykter om (fra djpete bl.a.) at FFK skal leie et ungt stoppertalent fra Tromsø, og da er det vel snakk om Jonas Johansen på 19 år (!).

Ansvarlig redaktør

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:47
Endret: 21 jun 04, 22:48
Okey. Det hadde jeg ikke fått med meg. En 19 åring kan jo gjøre det bra i TL bare han trives og får sjanser til å vise seg frem!

Uten sammenligning for øvrig så er det jo en på den alderen som herjer i EM for tiden. Det er ikke sikkert at det er så veldig negativt. Det som evt er usikkerhetsmomentet med mangel på rutine.

Med all respekt for Jørgen P feks, det skal vel ikke så veldig mye til for en midtstopper å spille bedre enn Jørgen de siste kampene.
Men, jeg er enig, det høres ikke ut som en "storfisk".

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 jun 04, 22:47
Det er vel bare rykter vel?

Vi trenger rutine for f.....!!!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 22 jun 04, 00:23
Harry "Storfæsken" kommer nok snart med Kvarme, Bragstad, Hjelde, Mykland, Johnsen :mad:
Drit i å vent! Det kommer ikke en kjeft til, men vi skal faen meg ta dem. FFK er i TL for å bli!!!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jun 04, 07:09
Opprinnelig postet av Hubro7
Okey. Det hadde jeg ikke fått med meg. En 19 åring kan jo gjøre det bra i TL bare han trives og får sjanser til å vise seg frem!

Det er ikke en som "kan vise seg fram" og få sjansen vi trenger, det vi trenger er rutinerte spillere som har prestert på et jevnt høyt nivå.

Hvis dette ryktet stemmer og at en guttevalp hentes inn som redningsmann må noen sparkes i FFK!!!

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 22 jun 04, 08:21
Opprinnelig postet av Holters
... at FFK skal leie et ungt stoppertalent fra Tromsø, og da er det vel snakk om Jonas Johansen på 19 år (!).

Leie midtstsopper fra Tromsø ja...husker mange før sesongstart avskrev Tromsø som topplag pga alt for svakt forsvar. Nå skal altså TL-kollega FFK muligens forsterke ved å hente en som ikke er bra nok for dette forsvaret...Er det Mulig??

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 22 jun 04, 09:06
Helt enig. Det vi minst av alt trenger i forsvaret nå er en lovende guttehvalp på 19 år. Hvis han ikke er god nok for førstelaget til Tromsø så bør han ikke være god nok for førstelaget til FFk.
Bruk heller noen millione til å leie inn et par solide midtstoppere ut året. Det bør nødvendigvis ikke være de aller mest kjente navnene men de må være fysisk sterke, relativt raske og gode på hodet. En av FFKs største svakheter er hodestyrken.

Hva med Spartas midtstopper som mange skrøt av tidligere. Hvis han er god så må det vel gå an å få til et bytte hvis ryktene taler sant og noen FFK-spillere er på vei dit. Må legge til at jeg ikke har sett denne midtstopperen så dette er egentlig bare et spørsmål. Noen som kan svare?

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 22 jun 04, 09:28
Mønsteret er det samme som sist; penga er der, men FFK får ingen på kroken. Kan hende en som ikke kommer på førstelaget til Tromsø er det beste vi får.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 22 jun 04, 10:10
Jonas Johansen er vel U21 spiller og betegnes både som lovende og god...

Men jeg håper selvsagt vi får inn rutine også....

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 22 jun 04, 10:36
Opprinnelig postet av jashin
Helt enig. Det vi minst av alt trenger i forsvaret nå er en lovende guttehvalp på 19 år. Hvis han ikke er god nok for førstelaget til Tromsø så bør han ikke være god nok for førstelaget til FFk.
Bruk heller noen millione til å leie inn et par solide midtstoppere ut året. Det bør nødvendigvis ikke være de aller mest kjente navnene men de må være fysisk sterke, relativt raske og gode på hodet. En av FFKs største svakheter er hodestyrken.

Hva med Spartas midtstopper som mange skrøt av tidligere. Hvis han er god så må det vel gå an å få til et bytte hvis ryktene taler sant og noen FFK-spillere er på vei dit. Må legge til at jeg ikke har sett denne midtstopperen så dette er egentlig bare et spørsmål. Noen som kan svare?

Sparta-stopperen Artur er konge. Fysisk meget sterk, rask, god på hodet, gode pasninger, autoritær. Ikke rart Rekdal begynte å sikle umiddelbart. Bodø/Glimt har også erkjent at de holder et øye med ham.
Han signerte en treårskontrakt før sesongen begynte og betyr dermed at han kommer til å koste. Skal man ha en spiller av det kaliberet må man forvente å betale prisen også.
Jeg kan rett og slett ikke se at Sparta er interessert i å bytte sin aller beste spiller mot flere av våre som ikke er like bra. I så fall er det dårlig business for dem. Men bra for oss :D

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 22 jun 04, 11:32
Endret: 22 jun 04, 11:34
Opprinnelig postet av jashin

Her er du absolutt inne paa noe, jashin! Og Eggen ble visstnok tipset om denne spilleren i gaar! Det virker jo som om FFK og Sparta etter hvert har utviklet et godt samarbeid, saa dette boer kanskje ikke bli all verdens dyrt heller? Denne stopperen skal ha spilt ungdomslandskamper for Polen, saa talent har han i alle fall! Naar det er sagt, saa er det stor forskjell paa nivaaet som Sparta spiller paa og tippeligaen. Momo er vel et levende bevis paa det.

Ansvarlig redaktør

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 22 jun 04, 14:56
Klubben holder igjen og holder igjen. Forsterkninger har jeg heller ikke store trua på. Jeg lurer også hvor mye Kovaksen var prisa til siden døm synes han var for dyr. Han hadde gått rett inn på laget.:ffk:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 jun 04, 18:56
Til dere som ikke vet en dritt om Johansen (bortsett fra at han er 19 år), hold kjeft a... Hvis han er god, er han velkommen... Han blir ikke henta hvis han ikke forsterker laget...

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 22 jun 04, 19:11
Spørsmålet er hvor mye som skal til for å forsterke et lag som spiller med to offensive midtbanespillere som midtstoppere... Tror uansett bare dette er rykter, avkreftet ikke Harry Hansen dette et eller annet sted?

Ansvarlig redaktør

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 22 jun 04, 19:16
shit,haarer at det florerer av talenter paa jr laget til Trosvik aa..kanskje eggen boor sjekke folka der:D

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 23 jun 04, 08:58
Endret: 23 jun 04, 09:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Klubben holder igjen og holder igjen. Forsterkninger har jeg heller ikke store trua på. Jeg lurer også hvor mye Kovaksen var prisa til siden døm synes han var for dyr. Han hadde gått rett inn på laget.:ffk:

Viking skal ha lagt inn et bud på 2,9 mill, men Tromsø har avslått fordi de mangler en erstatter for Kovacs. Men hva skal vi med Kovacs? Vi scorer masse mål, det er ikke der vi har problemer. Vi trenger to skikkelige forsterkninger i midtforsvaret, nå som Trondsen er ute. Regner med at Barret blir klar på venstrebacken.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914