Nå har vi nådd bunn!
FFK-Supporter
Ble medlem: 07 apr 03
Lagt til: 21 jun 04, 12:06
Endret: 21 jun 04, 12:21
Nå kan det bare gå oppover for FFK, seier mot Viking, Trondsen som blir frisk, og en Enerly som scorer en masse mål!
Vi rykker ALDRI ned! Ikke mist motet supportere!! :ffk:
---------------------------
FFK knuser ALL motstand!! :)
Marcus scorer i hver eneste kamp og West er i ferd med å bli et fryktet navn i norsk eliteserie. FFK scorer masse mål og Enerly er på vei inn i troppen.
Når vi samtidig vet at det er satt av budsjetter til spillerkjøp i sommer, så skal det ikke mye klokskap til å gjette at forsvarsrekken vil styrkes.
Jeg tror FFK blir høstens store overraskelseslag.
Tromsø lå på bunnen av tabellen på denne tiden ifjor, iår er de på toppen.
Snart starter seiersrekken!
:ffk:
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
har absolutt trua, og skal bli dæilig til høsten, når jeg ser på sluttabellen at ffk ligger som nr 9!!:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen Becks
Fest på stadion på søndag!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Uansett; stor tro på den eggenske måte å finne de positive drivkreftene i spillerstallen. Der her årnær sæ! Selv om sanden i timeglasset begynner å renne ganske fort...
Men gode hag har flaks, mens vi desverre ligner mer og mer på et nedrykkslag
Eggens fotballfilosofi vil seire til slutt, Ham-Kams vil bli avslørt i løpet av høsten, det er min påstand.
Inntil nå har ikke Eggen hatt gode nok spillere til å lykkes, men når vi får de forsterkningene vi bør og skal ha, blir vi vanskelig å slå, for da har også resten av mannskapet vennet seg til tippeliganivået.
Derfor blir Ham-Kam et av lagene, som kommer bak oss til slutt, det er jeg helt overbevist om.
Tror poenghøsten starter allerede til søndagen, så kommer forsterkningene og opptimismen og så tar vi også 3 poeng 4. juli mot Lillestrøm.
God ferie.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
For meg virker det som om motet og motivasjonen svikter i laget, de greier å scoore mange mål. FFK ligger på delt 4. plass i antall mål scooret, men lekker som ei sil bakover og har slept inn desidert flest mål. 6 mer enn Sogndal.
Hvis ikke det blir tatt tak i dette, går det rett på tryne. En skal ikke skylde på forsvaret alene, men ta med hele laget for alle skal møte motstanderne, bortsett i fra toppspissen som skal ligge å fiske kontringer. Etter min mening er det forliten innsats og iver i laget.
Med noen kjærkomne forsterkninger i backfireren og Enerly på høyrekant, så tror jeg disse marginene vil gå vår vei, og det skal ikke mer til enn et par seiere så er vi over streken. Husker Brann i fjor, tror de hadde 8 poeng på samme tidspunkt av sesongen, så fikk de en seiersrekke og vips så var de rundt midten av tabellen. Poenget er at dette kan snu fort, så lenge vi fortsetter å ha trua så vil eggen-fotballen seire til slutt!!
Football`s coming home!!!
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914