Så gikk vi på trynet igjen.........
Kampen i dag viser det som har vært FFK sin svakhet i hele år. De klarer ikke å å stå distansen ut på slutten. Når de først klarer å hente inn 2-0 bør de, etter min mening, jobbe med å være mer kyniske og gå for uavgjort. Selvsagt er det mye uflaks og tilfeldigheter i dette spillet, men fortsetter det å sprekke på på samme måten resten av sesongen så sier det seg selv at FFK spiller ball i kjelleren neste sesong. Vi får håpe at det årnær sæ i Fredrikstad så vi får oppleve moroa i det gode selskap også neste år. Flere som er enige i at FFK har et problem med å stå distansen ut???:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Hilsen Becks
Enig. Tror det er en kombinasjon av at vi er dårlig trent og ikke minst at vi ikke er lure/taktiske/kyniske nok. Vi pøste på med alle mann i angrep på 2-2, istedet for å tette igjen bakover og satse på at vi får en kontring til med West, og det straffer seg på dette nivået.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
FFK gjorde noe feil. Ingen lag er perfekte. Tromsø leder foreløpig tippeligaen og FFK ligger foreløpig på siste, så jeg syns ikke det er dårlig for et bunnlag å klare et slikt resultat på bortebane mot serielederne. :ffk:
skjønner hva du mener,"treflis". Men tap er nå en gang tap da. 0 poeng, bunnlag eller ikke:ffk::ffk::ffk:
Hilsen Becks
Hadde trua på 2-2, men det ble brått snudd. Nå må vi begynne å vinne hjemme!!!!
Hvis ikke er det kjørt.
Hvis ikke er det kjørt.
Det kan vel også være at TIL ikke våknet igjen før FFK utliknet.
FFK var ikke like gode som TIL i annen omgang, men TIL var like dårlige som FFK.
FFK skapte, iflg VG, 2!!! sjanser iløpet av kampen, det var vel noen flere, men jeg savner struktur og plan i spillet. Og ikke minst en som kan trøkke til. Hjelper ikke at Eggen mener man ikke kjøper spillere på metermål. Her trengs det punch! "Kjøp en afrikaner på 1,95" ble det i frustrasjon, ropt på Alfheim. Undre meg på om ikke det bør etterfølges.
Vik bort fra prinsippene dine Eggen Jr. og kjøp i metervare, nærmere bestemt 2.... meter!!
FFK var ikke like gode som TIL i annen omgang, men TIL var like dårlige som FFK.
FFK skapte, iflg VG, 2!!! sjanser iløpet av kampen, det var vel noen flere, men jeg savner struktur og plan i spillet. Og ikke minst en som kan trøkke til. Hjelper ikke at Eggen mener man ikke kjøper spillere på metermål. Her trengs det punch! "Kjøp en afrikaner på 1,95" ble det i frustrasjon, ropt på Alfheim. Undre meg på om ikke det bør etterfølges.
Vik bort fra prinsippene dine Eggen Jr. og kjøp i metervare, nærmere bestemt 2.... meter!!
Macka fra start!
Sett inn Jon Syversen da vel.:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914