En trend er brutt ...
Frem til dagens kamp har FFK vunnet alle kampene i Tippeligaen som jeg IKKE har vært på. I dag så hjalp det desverre ikke engang at jeg ikke var der.
Den gode nyheten ( i alle fall for meg ) er jo at jeg med lettere hjerte kan fortsette å gå på kamp, da det ikke lengere er slik at FFK ikke vinner når jeg er der.
Den dårlige nyheten er selvsagt at vi ikke fikk poeng i dag :(
Kan jo håpe at trenden nå snur totalt ! Dvs at FFK nå kommer til å vinne alle kampene som jeg er på, da blir det mange poeng fremover !
Den gode nyheten ( i alle fall for meg ) er jo at jeg med lettere hjerte kan fortsette å gå på kamp, da det ikke lengere er slik at FFK ikke vinner når jeg er der.
Den dårlige nyheten er selvsagt at vi ikke fikk poeng i dag :(
Kan jo håpe at trenden nå snur totalt ! Dvs at FFK nå kommer til å vinne alle kampene som jeg er på, da blir det mange poeng fremover !
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
hehe. Må slenge meg på den tråden her jeg også. Droppa Tromsø kampen fordi dem vinner alle kampene jeg ikke er på. Men hjalp lite. hihi
Ære være plankebyen!
Er i akkurat samme situasjon jeg også, Anduril. Har lenge trodd at det er en sammenheng mellom at jeg ikke er tilstede og at de vinner, men den trenden ble (u)heldigvis brutt i dag!
Jeg har faktisk ikke sett FFK vinne en seriekamp siden 1.november i fjor!!!
Jeg har faktisk ikke sett FFK vinne en seriekamp siden 1.november i fjor!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det er jo ikke akkurat vanskelig å være i den situasjonen når FFK omtrent aldri vinner.:eek:
jeg må slutte og sette penger på FFK... de taper jo hver gang jeg gjør det... de gangene jeg ikke har satt penger på de har de faktisk vunnet..........
Kanskje du får vente med det til neste år, kingleh:p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914