Husk meg
Brukernavn
Passord

Tor Trondsen og hodeskader

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:29
Endret: 20 jun 04, 20:40
Trondsen måtte nok en gang gå av banen etter at han fikk en smell i hode (i møte med bakken denne gang) Tor følte seg dårlig og man tok naturligvis ingen sjanser. I intervju etter kampen var KTE oppriktig bekymret på Tor sine vegne. Man kan ikke holde på sånn så altfor lenge. Hodeskader er ikke noe man spøker med og kan tvinge spillere til å legge opp før de hadde tenkt seg. Jeg deler Eggen sin bekymring, for tror ikke Trondsen skal få så mange smeller til nå før det sier stopp.

Synd for FFK, men aller mest synd for Tor Trondsen selv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:38
Helsa først .
Håper det gikk bedre enn hva Eggen gav uttrykk for.

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:42
Vi får håpe for Trondsen sin skyld at detta ikke var så alvorlig. Men han bør nok begynne å vurdere og trappe ned fotballsparkingen. Huff og huff

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:48
Håper ofr Tors skyld at han blir frisk men det ser jo ikke spesielt lyst ut !
Godt det er fotballferie om ikke så altfor lenge...

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:49
Nå er det nok!

Sett Trondsen ut av laget til han er 100% restituert! Nå har de drevet med dette sjansespillet altfor lenge! Helsa går faktisk foran alt, og jeg vil mye heller ha Trondsen tilbake i slag til 2005-sesongen, enn at han skal få et innopp i ny og ne, og kanskje ødelegge seg selv.

La Trondsen få hvile! Mannen selv vil aldri plassere seg på sidelinja, så nå er det på tide at legeteamet til Fredrikstad går til handling.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 20 jun 04, 20:57
Helt enig Holters! Nå må trondsen få hvile ut frem til ferien og heller se åssen det går etter ferien. Et lurt trekk av FFK nå er å hente inn 2 midtstoppere, 1 på lån til Trondsen er HELT frisk og kjøpe en som er god nok til føste ellveren. Tor Trondsen: Ta deg ferie, vi er bekymret for helsa di! Du har blødd nok for detta laget foreløplig, tenk på deg selv litt! God Bedring!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 20 jun 04, 23:06
Enig. Trodde jeg aldri skulle si dette, men håper ikke jeg ser Trondsen på banen, ihvertfall før ferien, men heller ikke i løpet av sesongen.
Trondsen tenk på fremtida! Fotball er kun det viktigste av det som ikke er viktig. Sats ikke helsa di! Ta pause ihvertfall for denne sesongen. Kom heller sterkere tilbake til neste sesong.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 jun 04, 00:28
Men han er jo SÅ viktig da! meget synd om det er noe alvorlig nå igjen. men skjønner godt at helsa går foran. likevel utrolig trist hvis ikke tor spiller. nå hadde jeg endelig sett fram til en kamp hvor de to beste stopperne våre skulle få spille sammen igjen...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 21 jun 04, 11:54
Trondsen uttalte etter kampen at; "dette går ikke lenger. Hodet mitt tåler ingenting"

Sinnsykt trist sorti dette, for en av våre viktigste spillere, og kanskje vår aller viktigste personlighet i spillergruppa.

Macka fra start!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 21 jun 04, 12:06
Og vi som stadig synger at "Tor er klippen på vårt lag ..."

Synd at han er en kalksteinsklippe og ikke av granitt :(

Tor bør absolutt holde seg langt borte i fra fotballbanen en god stund nå, grenser for hvor mange støt man tåler mot hodet i løpet av kun kort tid.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 21 jun 04, 13:44
Hva skal vi synge nåa?? Finne på no til Peters isteden??:rolleyes:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914