Fotball relatert musikk.....
Jeg vet det er mye musikk som er relatert til en fotballklubb.
Er det noen som vet om gode linker hadde det sikkert vært noe å tipse oss andre om.
Jeg har jo en link:
Dette "bandet" er elsker Gnaget AIK og de har laget mange CDèr om klubben og fansen.
Anbefales til alle som ikke holder med Djurgården, Hammarby og IFK Göteborg.
www.trubaduren.nu
Er det noen som vet om gode linker hadde det sikkert vært noe å tipse oss andre om.
Jeg har jo en link:
Dette "bandet" er elsker Gnaget AIK og de har laget mange CDèr om klubben og fansen.
Anbefales til alle som ikke holder med Djurgården, Hammarby og IFK Göteborg.
www.trubaduren.nu
Du får spørre Jon Syversen. Han har sikkert peiling på sånt. Hører på Schalke 04 sin musikk hele tiden når han er på tur.:cool::p
Kan anbefale bandet Serious Drinking - de har bl.a ei skive some heter "Stranger than Tannadice". Inneholder låter som Love on the Terraces og Bobby Moore IX. Ellers er Half Man Half Biscuit`s plater også verdt et øre, Dead Men Don`t Need Season tickets er en slager...
---------------------------
-exit body, exit mind-
hei Jonek... her er en link til Celtics norske supporterklubb .... finner et par fotballrelaterte sanger her men også irsk rebellmusikk..
Fotballmusikk er for det meste tæmme heavyballader og horribel allsang....en fornærmelse for øret. Fotball og musikk er desverre en uheldig kombinasjon. Den foppalmusikken jeg hører mest på er tysk. Die Lokalmatadore er helt geniale i sin musikk om øl, Schalke og store pættær. Fins endel låter å laste ned på denne siden Desverre funker få av de andre linkene. Et annet, mer skummel band er KC - Die Band. Slemme hooligans, men tung, fet musikk. Last ned mp3`er her Ikke musikk for svake sjeler, eller kanskje akkurat det. kan forøvrig opplyse om at bandet til Glenn Glitter, Ouwees snart går i studio og spiller inn tre Lokalmatadore-låter med FFK-tekster + en original låt skrevet av Rune lydkæll på Silvertone Studioes i Gamlebyen. Og med meg på vokal. CD`n kommer til høsten! Mannfolkrock`n`roll!
Må ikke tro at jeg er Rune lydkæll nå åsså.:D:rolleyes:
Nei, du nøyer deg med Rune stadion, rune bislett stadion, rune dombås og rune brann stadion du!!! det blir for gæli om du skulle hete rune lydkæll også!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg holder ihvertfall stø kurs, ajg.:rolleyes::p:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914