Husk meg
Brukernavn
Passord

Første steg mot FMV !?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 16 jun 04, 12:42
Prosjektgruppa for ny Fredrikstad Stadion foreslår enstemmig at FFK starter forhandlinger med AS Værste...

FFK velger Værste

Gleder meg ! :)

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 16 jun 04, 13:19
Første hjemmeseieren i år!!

Stadion på FMV!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 jun 04, 13:31
det kan hende det har dukket opp en del nye økonomiske aspekter som vil skyves over fra FFK eiendom til sportslige satsningen som har medført dette

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 jun 04, 13:43
Deilig lesning, det er nok et stykke igjen ennå, men jeg ber hver dag om at de velger FMV :)

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 16 jun 04, 13:52
Samme her og nå er troen sterk på at det faktisk kan skje ! :ffk:

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jun 04, 14:34
Nå blir det FMV.

Tror ikke det er noen vei tilbake nå.
Prosjektgruppa stemte enstemmig for FMV og som kjent er Prosjektgruppa sammensatt av representanter fra FFK eiendom a/s, FFK ASA og Fredrikstad fotballklubb.

Og datoen for en innvielse er April 2006, Herlig!!!
:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 16 jun 04, 15:06
Fett!
Kult at FFK ikke har latt seg presse av Høili og Co.

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 16 jun 04, 15:11
Grattis alle sammen!
Dette er fantastisk!

Hva skal stadion hete ?

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 16 jun 04, 15:27
fredrikstad stadion - norges stolthet:ffk:

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 04, 15:28
Opprinnelig postet av Funk1
Fett!
Kult at FFK ikke har latt seg presse av Høili og Co.

Er det så bra da? Er det noen som vil ta over for Høili å spytte inn de millionene han har gitt? Høili har jo gitt klubben penger i flere år. De andre aktørene har kommet etter hvert som guttane har rykket opp. Dette er vel ikke helt riktig gjort mot Høili synes nå jeg. Men det blir uansett godt med en ny stadion. Samme hvor det blir så får vi nok mange fine stunder der!!

:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Fredd

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 16 jun 04, 15:35
terje høili fortsetter... det er jeg sikker på. det er ingen som kan gjøre sånn mot klubben i hjertet sitt. hvis han elsker fredrikstad, som resten av oss supportere, fortsetter han som sponsor.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 16 jun 04, 15:41
Deilig med ny stadion, men hadde ønsket en Stadion på Holmen med plass til ca 15.000.
Ellers mye enig med Fredd.
Håper at :ffk: iallefall gardere seg mot noe økonomisk luftslott!!!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 16 jun 04, 15:55
Endret: 16 jun 04, 16:07
Opprinnelig postet av Fredd
Dette er vel ikke helt riktig gjort mot Høili synes nå jeg. Men det blir uansett godt med en ny stadion.

Høili har selvfølgelig ingen rett til å presse FFK i forhold til hvor stadion skal ligge. Han er sponsor, og får tilbake med renter i form av reklame, fete avisoppslag etc. Hans sponsoravtale med FFK har neppe noen klausul om at han skal være med å gjøre andre administrative eller sportslige avgjørelser.

All ære til Høili for at han har sponset FFK, men jeg syns han opptrådte uryddig og urdelig i denne saken. Han har fått det han har krav på ifølge sponsoravtalene. Det kan jo ikke være slik at den mannen i klubbsystemet som til enhver tid har mest penger skal kunne kreve avgjørende innflytelse i saker som angår klubbens langsiktige framtid! Det blir feil og udemokratisk.

Andre som ikke har like mye penger som Høili har vært med på å bringe klubben framover på andre måter. Skal de også kunne kreve særbehandling da? Syns klubben har hatt en åpen, inkluderende og bra prosess. Det gleder meg at de nå har kommet fram til en enstemmig innstilling!

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jun 04, 16:23
Hvis TH bestemmer for å trekke seg som sponsor fordi det blir bestemt at stadio bygges på FMV så tviler jeg på at han har så mye hjerte i klubben som alle skal ha det til...

Han skal ikke sette seg selv foran klubben med å true med å trekke seg dersom han ikke får vilja si, det er ikke sånt man fobinder med å "ha hjertet i klubben"

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 16 jun 04, 16:51
Jeg synes det er positivt at enkelt personer ikke skal klare å avgjøre plassering av stadion. Prosjektgruppa har helt sikkert gjort en grundig jobb med valg av alternativog da er nok det til det beste for klubben og fotballen!

Ser at mange sier at da kan vi få stadion som tar 15000 tilskuere, men trenger vi det? Synes vi skal være litt kalde og realistiske med tanke på at vi ligger ann til 1 div med dagens tabell!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 16 jun 04, 16:57
Opprinnelig postet av antidrillo

Håper at :ffk: iallefall gardere seg mot noe økonomisk luftslott!!!

Det er vel nettopp det de har gjort, da de enstemmig valgte FMV....

Den økonomiske biten så langt mindre risikofylt ut enn på Holmen i følge prosjektgruppa. GO FMV!!!

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 jun 04, 17:09
Terje Høili kommer nok til å være med videre.
I følge utspillet fra FMV, så kommer FFK systemet til å bli eiere av i alt 75 % av det nye stadion, fordelt på 25 % til hver av FFK eiendom, FFK sport ASA og FFK klubb.
Tror nok dette med fremtidig eierskap var viktig for både Terje Høili og Henning Forsberg.
Heia FMV!!:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 16 jun 04, 23:22
Opprinnelig postet av bjorn
Han skal ikke sette seg selv foran klubben med å true med å trekke seg dersom han ikke får vilja si, det er ikke sånt man fobinder med å "ha hjertet i klubben"

Prøv å vise Terje Høili litt forståelse. Ta med i betraktningen at TH er spontan av natur, og gjør en masse kontroversielle ting. Som for noen år siden da han trua Fredrikstad kommune med å flytte til Sarp. Tross alt er jo mannen den største skatteyteren til fellesskapet... Men etter hvert endte han opp på "laislebai"...
TH har ett hjerte for ffk og byen vår!

Stadion på FMV!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 jun 04, 14:48
Det er på tidet at døm blir ferdig med detta sammensuriumet nå. Bygg å bli ferdig med det.:confused:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914