Liker IKKE detta. Risholt/Pedersen/Kallio
Nå er jeg spent på hvilke forsterkninger vi får i forsvaret
Risholt til Spansk fotball ?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Flott at FFK har lang kontrakt med ham.
Når FFK er i tippeligaen i 2006, er han endra bedre.
Da kan han jo få tjene "kroner" som spiller på banen/benk? i utlandet .
Unner jammen spillere det.
Stå på Risholt.
"Nattevakta"
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Dette vil gjøre at FFK blir mere atraktive for andre spillere med ambisjoner.
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg synes det er positivt at våre gutter kommer i proffklubbenes søkeys.
Dette vil gjøre at FFK blir mere atraktive for andre spillere med ambisjoner.
Godt poeng, men jeg håper at klubben ikke blir så smigret at døm selger før vi har etablert oss skikkelig !!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Jeg synes derimot at klubben burde jobbe med de kontaktene Tore P. har i Europa, for å få sendt ut unge spillere i korte eller lengre perioder. dette vil heve spillernes ambisjonsnivå og tenkesett. Jeg synes at sponsor penger burde gå til slike tiltak fremfor til supportere som reiser på bortekamper.
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Roger`n blir og sikrer fornyet tippeligaplass! Dermed basta!
Marching on together!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Dagbladet
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det er jo god reklame for klubben når det gjelder å hente nye spillere nå. Kjempepositivt selv om det ikke blir noe ut av det. Det er vel 23-24 år siden Herlovsen ble solgt, så det hadde jo vært gøy om dette blir noe av.
Kankskje har de rett, men håper han blir ut sesongen og hjelper FFK videre i arbeidet med å fornye tippeligakontrakten :)
Ingen av disse klubbene er interessert i å betale mange millioner for R.R.
Håper FFK gjør som Tromsø, når det gjaldt Morten Gamst Pedersen og sier nei takk i år nesten uansett pris.
Tror faktisk R:R betyr mer for FFK en Morten Gamst Pedersen betyr for Tromsø.:ffk:
FFK på toppen i 2005
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Spliiere som han er vanskelige å erstatte spesiellt for oss desverre
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Et bud på 5-6 mille eller mer og Risholt har pakket kofferten for lengst.
Opprinnelig postet av Vlad
Den spilleren som har gledet meg mest de siste ørten åra.
samme her. hvis laget taper og de fleste har spilt ræva, har alltid risholt spilt bra. han er utrolig stabil. vi kan ikke slippe han!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Noe sier meg at denne Marco Blasevski ikke er noen anerkjent agent, og det gjør også utspillene hans mindre troverdige? Synes nemlig utsagnene hans til media med å navngi klubber så tidlig i prosessen virker noe uortodoks evt. "amatørmessig".
Men vi får se. Én ting er nok sikkert; dersom vi rykker ned i år, så blir ikke Risholt med. Og det har jeg faktisk full forståelse for i såfall. Men vi håper jo at vi slipper det scenarioet...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 17 jun 04, 00:31
Endret: 17 jun 04, 00:31
Der finner du bla.
...en icke-lisensierad agent som ar svartlistad av det svenska fotbolsforbundet efter flera skumma affarer...
Tror nok Risholt bør holde seg langt vekk fra denne mannen og vi andre kan puste litt lettere igjen.:D:D
FFK på toppen i 2005
Men da fikk jeg altså antagelsene mine bekreftet. Mulig at jeg var litt fordomsfull, for skal innrømme at kombinasjonen av et ukjent agentnavn samt at navnet virket å stamme fra Baltikum, gav meg dårlige assosiasjoner. Har jo også nylig sett en meget god dokumentar på NRK (er vel hentet fra BBC) om useriøse agenter uten lisens - som er et stort onde for fotballen.
Dersom denne Blasevski tilhører denne gruppen agenter, håper jeg virkelig Risholt holder seg langt unna og at FFK sier nei takk på forespørsler om å forhandle med ham.
Med forbehold om at det som ble funnet under søket på "Marko Blasevski" samsvarer med Risholts agent.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914