Opprensking i forumet
Videre tør jeg å komme med påstanden om at vi normalt har Norges beste supporterforum. Vi har høy aktivitet og en stor andel av innleggene holder seriøsitet over gjennomsnittet. Dette har dessverre ikke vært tilfelle i det siste.
For det første vil jeg bare påpeke at flere FFK-supportere har vært minst like ille som våre besøkende supportere fra Bergen. Vi må tåle at andre supportere besøker dette forumet uten av vi spenner ut alle piggene i angrepsformasjon.
Hvorfor er det flere av dere som angriper brannsupportere som faktisk skriver seriøst og realistisk? Selv om flere har besøkt oss kun for å skape kvalme, er det viktig å ikke skjære alle over en kam. De kvalmende innleggene har blitt slettet uavhengig om opphavet er fra Fredrikstad eller Bergen.
Den andre tingen jeg ville påpeke er en liten unnskyldning til stoffi, kanskje flere andre bergensere, og alle brukerne av FFKSupporter.net. Jeg har nå lest hvert eneste innlegg som har kommet de siste 72 timene, og stoffi har stort sett forholdt seg seriøst. Det kan jeg dessverre ikke si om alle andre. Dette har vært en hektisk uke for meg selv, med blant annet besøk hjemme fra Norge, så jeg har ikke overvåket forumet i en like stor grad som det tydeligvis trenger for tiden. Det ber jeg om unnskyldning for.
Men stoffi, du skal vite at det som regel er høy seriøsitet i dette forumet, og at både du, bergensere og alle andre supportere er velkomne til å delta i diskusjoner her.
Nå er det opp til oss alle å bevise at dette faktisk er sant. Klarer vi å holde forumet fritt for vås? La oss alle tenke konstruktivt og komme med saklige, begrunnede argumenter. Drittslengning hører barneskolen til.
Hvem tar oppfordringen?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Dersom sleiv, gi tilbakemelding.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914