Tore P møtte ikke opp
Den gang ei, får håpe Barret holder mål nå da!!
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Da ble vi kvitt spekulasjoner om torep-comeback for all framtid.
Håper og tror vi klarer å skaffe spillere som vil klare å gjøre minst like god jobb som tore ville ha gjort. :ffk:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dersom kroppen holder og han vender tilbake til Eliteserien, ja da synes jeg han fortjener en statue på Torget...
Nei, dersom han ikke har knær til å komme opp på et godt nivå så synes jeg vi skal la Tore P få slappe av og kose seg på green`en...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Synd at han ikke kan spille, men nå er den saken avgjort!
Det jeg synes er veldig rart er at Tore ikke har testet seg sjøl FØR han lanserer seg som redningsmann. Er mannen kun ute etter oppmerksomhet? Han har sagt han har holdt seg i brukbar form, men han kan jo ikke ha flytta på kroppen mye når han ikke orker en løpetur engang. Ligner en "jippo" for å få oppmerksomhet. Skuffende.
"Hvil i fred fra fotballen, Tore"
Macka fra start!
Opprinnelig postet av Hubro7
Det jeg synes er veldig rart er at Tore ikke har testet seg sjøl FØR han lanserer seg som redningsmann. Er mannen kun ute etter oppmerksomhet? Han har sagt han har holdt seg i brukbar form, men han kan jo ikke ha flytta på kroppen mye når han ikke orker en løpetur engang. Ligner en "jippo" for å få oppmerksomhet. Skuffende.
nå var det ikke Tore P som lanserte seg som redningsmann men en sentral person i plankehaugen som spurte ham om han ikke kunne tenke seg og spille igjen.
da Tore svarte hvis dem ringer så kan vi jo snakke om det, så tok denne sentrale mannen telefonen og ringte FFK og medier.
så når Tore nå har prøvd seg selv har han funnet ut at kroppen ikke holdt elitefotball får vi takke for forsøket.
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Tror ikke dette hadde blitt vellykket uansett, så derfor føler jeg nå nesten en lettelse.
Men vi må ha en midtstopper til, som helst er en klasse over Tor Trondsen.
Barett har gjort sine saker bra på trening og vil sikkert forsterke forsvaret vesentlig i sin venstreback posisjon, bare synd han ikke er EU spiller.
Men nå må klubben kun tenke på fornyet kontrakt i tippeligaen, så får vi heller ta vareopptellingen etter årets sesong.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Det jeg synes er veldig rart er at Tore ikke har testet seg sjøl FØR han lanserer
seg som redningsmann.
Ja, det lurer vi nok på også.
Tenk og se på forsvaret for ham...huff.
Han får gå inn som fagperson om det kan hjelpe.(mulig han er det)
Synd han har andre skader enn kondis.
"Nattevakta"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914