Amerikansk landslagspiller til ffk ?
les mer her
link
Her er et intervju med ham, høres ut som om han trives svært godt i Aarhus:
link
---------------------------
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Landslagsspiller? Gutten har _en_ kamp for USA!
hehe, du har et godt poeng... Men på den annen side, West er vel ikke den mest merriterte landslagsspilleren han heller... Its æ bigg køntri ju nåv...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
en ballspiller eller en.... kloning av Svein Grøndalen... en som kan takle litt...?
vi trenger jo noen duellspillere....
Weight – 162 lbs (73 kg)
Jeg er skeptisk! Vi trenger en "stake" som rydder opp i luftrommet på dødballer!!!
Stadion på FMV!
Han er en offansiv back også, nok ett pluss.
Ser han har scoret en del mål i karieren, da må U-landslag. Mulig han har spilt lengre opp på banen tidligere.
Litt dumt at han er fra USA, dette går jo ut over Costa Rica gutta.
Men nå er jeg bare lykkelig for enhver forsvarsspiller som kommer.
Tør ikke tenke på Tromsø kampen, vi stiller vel med ett tilnærmet c-lag i forsvar, huff!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Opprinnelig postet av LaJo
Han er en offansiv back også, nok ett pluss.
Litt dumt at han er fra USA, dette går jo ut over Costa Rica gutta.
Tør ikke tenke på Tromsø kampen, vi stiller vel med ett tilnærmet c-lag i forsvar, huff!
Enig at det er viktig med en offansiv back. Stian hadde vært optimal hvis han hadde greid å gjøre noe riktig på egen banehalvdel.
Når det gjelder høyden skal vi ikke legge for mye i det. Christian Chivu er en av verdens beste forsvarere, og han er lav som f... Dette med dødballer i år tror jeg har gått mye på laber innsats og for dårlig trening på nettopp dette.
Og Tromsø-kampen ja... Jeg er så nervøs så nervøs...
En ting til... Hvor mange spillere kan vi ha med som ikke er fra norge/eu eller hva den nå går på...?? Skal vi ha inn en amerikaner som går fast inn på laget ser vi vel mindre til både costa-rica-gutta og mommo??
Costa Rica gutta må bli 18 før de har lov å spille i tippeligaen.. en regel for spillere fra en annen verdensdel tror jeg... en må ha fylt 18 før en kan spille i proffligaene i en annen verdensdel, dvs i Norge tippeligaen og 1. divisjon... tror jeg....
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
2 stk i troppen.. Mommo slipper vel unna fordi han har vært i norge noen år nå, mens Ricanerne stiller i EU kvota..Tror nok Mommo må være med på den kvota, han har ikke noe norsk statsborgerskap og da regnes som utlending... Noen som vet hvordan det går med saken hans ?? Han har jo bare midlertidig arb.tillatelse nå vel !?
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av Olavesen
Gode gud, la denne Barrett være svinegod og skadefri...Ja det hadde vært greit det... FFK sliter med venstreback....
Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..
--------Stadion på FMV--------
Men må si jeg ikke helt forstår FFK.
For ca. to uker siden hørte jeg Harry Hansen si på et møte på stadion at FFK ikke ville ha flere spillere uten for EU, ihvertfall ikke forløpig.
Vi har kun lov til å bruke to spillere utenfor EU og med West og Barrett på laget, blir det ikke plass til hverken Mommo, Mc Donald eller Garro. :rolleyes:
FFK på toppen i 2005
Vel vel... først skal han prøvespille...
Det er nettopp dette Tore har vært jævlig god på. Jeg drømmer fortsatt om Ronny Johnsen :)
Stadion på FMV!
Når det gjelder costa rica boys så spiller mcdonald godt i 3 divisjon. Langt derifra til tippeliga. I tillegg så er han veldig ung. Slipper helt sikkert ikke mye til i tippeligaen i år uansett. Har vi for mange utenfor EU til neste år så får vi ta det problemet da. Nå MÅ vi løse forsvarsproblemene våre!
Når det gjelder det Harry uttalte for et par uker siden, så har han vel merket at det ikke er så mange som er i Norge som går til et bunnlag.... Må da hente en forholdsvis ukjent utlendig og håpe de gjør et kupp - se feks spissen til Odd.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Wade Barrett = Wolverine fra X-Men
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fredd
Det er helt likegyldig. McDonald og Garro kan vente med å briljere til neste år. Det viktigste i år er at vi kan forsterke laget så pass at vi også spiller i tippeligaen i 2005.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Vel, vi får se. Han har visstnok imponert på FFKs treninger, men det gjorde på en annen side også en forsvarsspiller som Løvland før seriestart - uten at han fikk kontrakt (heldigvis).
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det skal vel ikke så fryktelig mye til for en forsvarsspiller å imponere på FFK´s treninger...:D
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
He, he...
Det skal vel ikke så fryktelig mye til for en forsvarsspiller å imponere på FFK´s treninger...:D
hehehe, det er nok mye enklere å imponere på ffk-treningene, enn å la seg imponere ja...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914