Husk meg
Brukernavn
Passord

Ros til guttane!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 jun 04, 00:06

Synes guttane skal ha litt ros for art de står på slik de gjør. Er ikke veldig gøy å ha dommerene mot seg i en kamp hvor i utgangspunktet det andre laget er bedre. Det røde kortet avgjør jo kampen. Uten Helland må vi ned på 3. og 4. valget på midtstopperplassen. Guttane gjorde en god kamp i dag. Stå på videre. :ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Fredd


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 14 jun 04, 00:11
Helt enig Fredd. Guttane våres må bare stå på videre, en dag får vi straffe også. Håper jeg.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


KennethS

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jan 04
Innlegg: 12

Lagt til: 14 jun 04, 00:18
Opprinnelig postet av thomkat
Helt enig Fredd. Guttane våres må bare stå på videre, en dag får vi straffe også. Håper jeg.

:ffk::ffk::ffk:


Ja, var det eg sa i begynnelsen av sesongen også, endelig fikk Brann en tvilsom avgjørelse til sin fordel... neste gang e det ffk sin tur :D

---------------------------

Stå på Brann


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 14 jun 04, 00:19
Enig. Det er allt for mye fokus på det negative nå. Virker som litt for mange har gitt opp, og forbereder seg for 1 divisjon allerede.
Tror helt til det siste at ting ordner seg med forsterkninger. Da vil bitene falle på plass, og vi vil få en morsom høst. Gutta har jo tidvis glimtet til med bra og underholdende spill. Ikke mange TL lag som spiller så underholdende som FFK. Tror de kommer styrket ut av denne nedturen. Vi visste jo att dette kom til å bli en vanskelig sesong.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jun 04, 00:21
Og Vebjørn Hagen knuste Risholt på dagbla`børsen! link

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 14 jun 04, 00:22
men gud så vanskelig da seal

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 jun 04, 00:32
Endret: 14 jun 04, 00:34
Siste håpet vi kan klamre oss til er at de skaffer noen spillere som forsterker laget, da snakker vi minst 3-4 og 3 av de må være forsvarsspillere :p

Lever fortsatt i det lille håper jeg, men da må vi ta poeng fram til ferien, ellers blir det svært tungt.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jun 04, 00:44
Neida, i fjor lå Brann like svett ann som vi gjør nå, de endte på 6. Dessuten må våre verste konkurrenter selge spillere (Molde og Sogndal) og Glimt har ikke råd til forsterkninger, og bør egentlig selge for å få budsjettet gå i null.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 jun 04, 00:58
Et par ting: Hvordan starter jeg en egen tråd?? Når jeg bruker "nytt emne" linken skjer jo ingenting... Nesten litt flaut å spørre men...

Det andre: Ser at avisene krediterer Ringberg og Brenne for scoringene i dag. To flotte spillere som begge gjorde en god kamp (helt til alt raste), men var det ikke strengt tatt Søder og Vebjørn/selvmål som putta?? Eller har jeg misforstått helt her?

Vi rykker IKKE ned!!!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 jun 04, 01:04
Trur gutta driver å "fixer" på noe greier på forumet... jeg står som "starter" av denne tråden, men som alle kan se har ikke jeg startet den...

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340