Steinar Sørli og utspark
Steinar har vært og er god på strek, har blitt bedre og bedre i feltet, men på utkast og utspark... der må det skjerpings til!!
Han hadde noen klasseredninger i dag også.
Steinar er go!!
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Har ønsket at en spiller kunne tatt noen av utsparkeme ja.
Nei huff, det er pinlig når en forsvarer må sparke ut for keeper, det er ikke SÅ vanskelig...
:D
From 1/2D1
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Mannen er god på strek, høyden tatt i betraktning er han meget god på strek faktisk, men i feltet, klareringer og utspark er han helt tragisk...Skulle tro han hadde ballavstøtende middel på skoa... Men det skal sies at det ligger litt i tiden dette fenomenet. Det er mange av dagens "gamle" keepere som ikke er helt "stø på fotan", og det eneste som hjelper er at gutta blir med på spillsekvenser under trening, dette for å lære hvordan bruke beina og for å trene på det psykiske aspektet, kunne tenke fort og riktig i pressede situasjoner...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Lumir
:ffk:Heter det ikke innspark???;)
Jo det skal hete innspark, men sånn som det fungerer nå er det mest riktig å kalle det utspark.
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Synes du ikke at sørlie har blitt bedre i feltet i år?? da har du ikke peilig på keeperspill, ser du ikke kampene du?
Opprinnelig postet av jonny28
Kej.
Synes du ikke at sørlie har blitt bedre i feltet i år?? da har du ikke peilig på keeperspill, ser du ikke kampene du?
Jo, synes absolutt at han er blitt bedre i feltet, og det forklarer kanskje hvor ille han var tidligere? Jeg er en forholdsvis ung mann med noe jeg antar er et godt hjerte, MEN, når Sørli forlater streken for å plukke baller, da har jeg harepuls og hjertet nesten over adamseplet...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914