Kondis ???
Har tatt opp dette før også..Er noe av årsaken til at vi rakner de siste 30 hver gang at vi ikke har nok ork i forhold til resta eller bare tilfeldig ?
Dette er ikke spydig ment,men et spørsmål jeg kunne tenkt meg noen tanker fra dere om
Dette er ikke spydig ment,men et spørsmål jeg kunne tenkt meg noen tanker fra dere om
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
10 spillere nesten hele 2.omgang.
Hvor ofte klare et lag å vinne kampen da?
FFK gjorde ikke en dårlig kamp i dag.
Hvor ofte klare et lag å vinne kampen da?
Opprinnelig postet av ingergml
Mulig det, me tydeligvis for dårlig til å VINNE eller TA POENG!
:|
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Med 10 spillere blir det ekstremt hardt å løpe etter ball. Ikke rart det rakner litt da.
Når dommeren avgjør kampen ved å forære motstanderen et straffespark pluss å utvise en viktig spiller forstår jeg godt at det rakner.
Litt spesiellt å snakke om kondis da
Litt spesiellt å snakke om kondis da
Tror dere misforstår meg...mente på grunnlag av alle kampene iår..Synes vi ikke er istand til å legge press i annen omgang verken på hjemmebane eller bortebane..Klarer ikke å mobilisere nok til å jage utligninger liksom..Har dog ikke sett alle bortekamper i år.
Så ikke kampen idag,så å spille med 10 mann er alltid spesiellt
Så ikke kampen idag,så å spille med 10 mann er alltid spesiellt
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Kondis kan jo muligens være en årsak, men jeg tror det har mer med psyke å gjøre, for ikke å snakke om at vi har for få gode forsvarspillere.
Det er alltid en eller annen som har spilt dårlig, eller som må ut pga skade. Det gjør at vi får mye omrokkeringer i bakre rekker og dermed usikkerhet.
Vi trenger mer stabilitet i forsvarsfirern. Nå bør vi vel snart tenke på fem bak......??
Det er alltid en eller annen som har spilt dårlig, eller som må ut pga skade. Det gjør at vi får mye omrokkeringer i bakre rekker og dermed usikkerhet.
Vi trenger mer stabilitet i forsvarsfirern. Nå bør vi vel snart tenke på fem bak......??
Opprinnelig postet av Hubro7
Vi trenger mer stabilitet i forsvarsfirern.
Årets understatement..... ;)
Fra spøk til alvor,
...hvilket forsvar ? :mad:
FFK and Wisla Krakow forever...
Kan jo være enig med deg der radoslaw. Hvilket forsvar?
Hver enkelt spiller i forsvaret til FFK bør jo "gå i seg selv" og finne frem til litt bedre takter, men nå synes jeg det begynner å bli litt "for mye av det gode". Hvor er EGGEN? Hvorfor gjør han de disposisjonene som han gjør?
Har ikke han sagt etter hver bidige kamp at vi faller igjennom defensivt og har mye å rette på forsvarsmessig? Nå begynner jeg å bli lei av å høre det av sjefen. Eggen er sjef og da må han foreta noen endringer. Han bruker jo de samme spillerne som "bæsjer på leggen" kamp etter kamp. Samme formasjon bruker han også. Greit nok å spille 442, men for å få det litt tryggere bakover så legger han Ringberg ned på midten for å demme opp. Hvorfor? Har vi ingen andre alternativer? Ringberg er jo målscorer og brenner alt kruttet ved å jobbe bakover.
Eggen kan godt skylde på at han for dårlige spillere, men da synes jeg han må forsøke å endre taktiske disposisjoner og formasjoner. Det kan han som sjef. Ikke la spillerne gjøre feil på feil på feil på feil......
Hver enkelt spiller i forsvaret til FFK bør jo "gå i seg selv" og finne frem til litt bedre takter, men nå synes jeg det begynner å bli litt "for mye av det gode". Hvor er EGGEN? Hvorfor gjør han de disposisjonene som han gjør?
Har ikke han sagt etter hver bidige kamp at vi faller igjennom defensivt og har mye å rette på forsvarsmessig? Nå begynner jeg å bli lei av å høre det av sjefen. Eggen er sjef og da må han foreta noen endringer. Han bruker jo de samme spillerne som "bæsjer på leggen" kamp etter kamp. Samme formasjon bruker han også. Greit nok å spille 442, men for å få det litt tryggere bakover så legger han Ringberg ned på midten for å demme opp. Hvorfor? Har vi ingen andre alternativer? Ringberg er jo målscorer og brenner alt kruttet ved å jobbe bakover.
Eggen kan godt skylde på at han for dårlige spillere, men da synes jeg han må forsøke å endre taktiske disposisjoner og formasjoner. Det kan han som sjef. Ikke la spillerne gjøre feil på feil på feil på feil......
Du skulle vært politiker du Hubro7. Kanskje krf? JEg er helt enig med deg, men hvem skal han bruke. Han disponerer ett par TL spillere og ett knippe 1.div. spillere, og mange 2.div spillere. Det setter sine egne grenser, men jeg er helt enig med deg i at han snart må slenge litt med døra.
Ovenfor pressen også, man må ikke godta slike dommeravgjørelser som i dag. Da må man henge på media, og bruke de til å få dommeren til å innrømme at han var på litt tynn is. Da kunne kanskje Helland sluppet karantene i neste kamp. Men hva sier Eggen?
Joda, jeg er ikke enig. Tror dommeren skalv når han sa det til og med.
:ffk::ffk::ffk:
Kanskje dette er feil tråd å si dette i?
Ovenfor pressen også, man må ikke godta slike dommeravgjørelser som i dag. Da må man henge på media, og bruke de til å få dommeren til å innrømme at han var på litt tynn is. Da kunne kanskje Helland sluppet karantene i neste kamp. Men hva sier Eggen?
Joda, jeg er ikke enig. Tror dommeren skalv når han sa det til og med.
:ffk::ffk::ffk:
Kanskje dette er feil tråd å si dette i?
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914