Trondsen
Trondsen er uaktuell til søndagens kamp mot Brann pga hodeskaden han fikk mot Moss.
Nå har han vært ute hele vårsesongen, og har tydeligvis problemer når han kommer tilbake og får en ny hodeskade forholdsvis fort.
Selvom han selv håper å spille allerede mot Tromsø, føler jeg meg litt usikker. Gambler han med egen helse? Hvis han nå spiller så fort etter hodeskaden, kan han få enda en smell i hode mot Tromsø?
Hvor mange smeller i hodet tåler Trondsen? Er høstsesongen også i fare?
Det virket som han selv var veldig opptatt at det var et liv utenfor fotballen også, etter Lillestrøm kampen. Hvis han får et par smeller til nå så bør vel mannen faktiskt vurdere å legge opp?
Helsa til Trondsen er viktigere enn at han spiller for FFK! Håper selvfølgelig for Trondsen sin del at han blir frisk, og det hadde vært hyggelig å sett han fort i drakta igjen, men synes Trondsen skal ta all den tid han har behov for. Man gambler ikke med hodeskader!
Hvis Trondsen får et langt skadeavbrekk igjen, er det enda viktigere at FFK VINNER overgangsmarkedet nå i sommer!
God bedring Trondsen!
Nå har han vært ute hele vårsesongen, og har tydeligvis problemer når han kommer tilbake og får en ny hodeskade forholdsvis fort.
Selvom han selv håper å spille allerede mot Tromsø, føler jeg meg litt usikker. Gambler han med egen helse? Hvis han nå spiller så fort etter hodeskaden, kan han få enda en smell i hode mot Tromsø?
Hvor mange smeller i hodet tåler Trondsen? Er høstsesongen også i fare?
Det virket som han selv var veldig opptatt at det var et liv utenfor fotballen også, etter Lillestrøm kampen. Hvis han får et par smeller til nå så bør vel mannen faktiskt vurdere å legge opp?
Helsa til Trondsen er viktigere enn at han spiller for FFK! Håper selvfølgelig for Trondsen sin del at han blir frisk, og det hadde vært hyggelig å sett han fort i drakta igjen, men synes Trondsen skal ta all den tid han har behov for. Man gambler ikke med hodeskader!
Hvis Trondsen får et langt skadeavbrekk igjen, er det enda viktigere at FFK VINNER overgangsmarkedet nå i sommer!
God bedring Trondsen!
det var da som faen, det var akkurat det FFK trengte nå. den eneste forsvareren med gøtts ute igjen. Ingenting fungerer denne sesongen. Får håpe det snur snart. Klart Trondsen ikke kan gamble med hodeskader. Eneste er at jeg like instillingen hans, er et par andre på laget som har noe å lære.
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Huff,kan nesten ikke bli værre det her.Eneste som tar ordntlig tak i forsvaret ute nok en kamp.Det er nå FFK trenger han mer enn noen gang..Men han bør sette helsa si foran alt annet..Dette er virkelig en gutt som blør for FFK...I motsettning til en annen...:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
det er ikke bare det at han er den eneste med gøtts i forsvaret. verre er det faktisk at han er den eneste midtstopperen vi har i stallen. både jørgen, peters og helland spiller ok i spann med trondsen som vet hva han gjør. verre er det når to av disse må spille sammen. da det er ingen sjef og kommuniseringa dem i mellom er lik null.
gi oss erfaring! hjelde eller kvarme hadde vært perfekt.
gi oss erfaring! hjelde eller kvarme hadde vært perfekt.
med ffk til champions league!
Like godt å hive inn på Tore P. med en gang,ser det ut som.
Tore P. kan hjelpe FFK.
Hurra for "pensjonisten"
Huff, det sier mye....
Hurra for "pensjonisten"
Huff, det sier mye....
Det siste sier sitt, ingergml. Fullstendig enig.:(
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914