FFK-ere til Sparta
Jeg fikk rett med Tore P.
Og:
Vet at Sparta når sirkler inn noen FFK-ere. I hvert fall en som er delvis fast på laget og en eller to som er "2. valg".
Selv om jeg ikke vil miste spillere vil jeg heller at de går til Sparta enn Moss.
Superstopperen deres, Artur (etternavnet husker jeg ikke), vil Glimt og Vålerenga ha. Nå løser det seg vel med Tore P, men ellers ville han vært en fin forsterkning
Og:
Vet at Sparta når sirkler inn noen FFK-ere. I hvert fall en som er delvis fast på laget og en eller to som er "2. valg".
Selv om jeg ikke vil miste spillere vil jeg heller at de går til Sparta enn Moss.
Superstopperen deres, Artur (etternavnet husker jeg ikke), vil Glimt og Vålerenga ha. Nå løser det seg vel med Tore P, men ellers ville han vært en fin forsterkning
Kom med mer håndfaste ting en sånt tåkeprat. Tore P. er fortsatt ikke klar. Men at han blir klar overrasker meg ikke.:o
Det er jo litt merkelig at ikke FFK sender spillere til de klubbene som vi har et samarbeid med - de som er med i Byprosjektet. Det er goder som kommer tilbake til de klubbene som sender talenter til FFK.
At spillere går til Sparta er for meg uforståelig.
At spillere går til Sparta er for meg uforståelig.
Hvorfor sende til de som er med i Byprosjektet?? :cool: De er da for langt ned i divisjonssystemet. Ihvertfall hvis det dreier seg om utlån.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914