snillisme
Sitat eggen " Det er de som er utpå banen som må bli tøffere mot hverandre."
– Hva legger du i det?
– "Det er bedre at de er konstruktive i sin kritikk overfor hverandre. I lengden holder det ikke med snillisme""
Lurer på hva han mener, har det vært love med snillisme tidligere i sesongen ?
– Hva legger du i det?
– "Det er bedre at de er konstruktive i sin kritikk overfor hverandre. I lengden holder det ikke med snillisme""
Lurer på hva han mener, har det vært love med snillisme tidligere i sesongen ?
lov og lov. Snillisme er noe som kan skje i alle prestasjonsmiljøer med et godt sosialt miljø. Man har i utgangspunktet ikke lyst til kritisere mennesker man har gode relasjoner til. Fordelen man lettere kan tør stille seg i situasjoner hvor det er en mulighet for å feile eller mislykkes (f.eks tørre å utfordre en motspiller, eller skyte fra langt hold). Ulempene er selvfølgelig at man unnviker nødvendige konfrontasjoner og nødvendig kritikk.
Et helt vanlig organisasjonsproblem og det har Eggen, som den gode lederen han er, identifisert og satt igang mottiltak. En godnyhet spør du meg!
Et helt vanlig organisasjonsproblem og det har Eggen, som den gode lederen han er, identifisert og satt igang mottiltak. En godnyhet spør du meg!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Nå må gutta begynne å krige!!:ffk:
det blir sagt at snillismen får folk til å tørre å utfordre og skyte, som jo er en nødvendighet. problemet med årets ffk lag har jo etterhvert blitt en utrolig mangel av selvtillit. mot stabæk var det veldig tydelig at ingen turte å skyte, men så seg om etter alternativer i steden for å stole på egne ferdigheter.
snillisme trenger vi for å få folk til å tørre å ta sjangser også nå, men ved at spillerne begynner å si ifra innad i laget vil skape en positiv effekt også på selvtilitten. sånn jeg opplever ffk i dag er det sånn "det der var helt jævlig dårlig, men vi er jo ikke bedre så jeg får holde kjeft. jeg er ikke no bedre selv"
snillisme trenger vi for å få folk til å tørre å ta sjangser også nå, men ved at spillerne begynner å si ifra innad i laget vil skape en positiv effekt også på selvtilitten. sånn jeg opplever ffk i dag er det sånn "det der var helt jævlig dårlig, men vi er jo ikke bedre så jeg får holde kjeft. jeg er ikke no bedre selv"
med ffk til champions league!
Har vi ingen på laget som kan si i fra da:confused:
Snillismen råder. Det skal gjøre vondt å møte FFK på stadion! I stedet har det vært rene julaften.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Er helt enig med deg, varheim. Her må det tøffere lut til. Kjemping og atter kjemping.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914