Vebjørn Hagen skulle egentlig ikke ha tatt straffe
Synes det er dårlig at at en spiller som f. eks Ringberg, ikke har gøtts til å ta straffe.
Burde som visekaptein og spiss tatt ansvar.
Vanskelig dilemma det med Ringberg, men det viktigste for å ta straffespark er at en vil det selv, og har en god følelse. Hadde Ringberg hatt det, så hadde han nok meldt seg. Hadde han ikke det, var det riktig å la andre forsøke seg.
Men rent generelt er jeg tilhenger av at midtbane- og angrepsspillere tar straffer. Jeg vet ikke om statistikken er på min side, men synes ofte de virker sikrere i slike situasjoner enn forsvarsspillere. Så kanskje burde Hornseth prøvd seg som femtemann?
Men nå kom jeg egentlig på hvor latterlig det er å diskutere dette. Gjort er gjort, det blir bare spekulasjoner, og vi har lagt dette bak oss nå.
La oss heller diskutere hvordan vi skal ta poeng i Bergen til søndag!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Uansett det var synd at det ble straffer, vi har ingen potensielle matchvinnere. Det blir vi straffet hardt for.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Sveise Alias Snæbbus Aristokrat #8
Lenge leve hjørnet
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
den vitende
Thomkat snakker om at det finnes bare en straffeskytter og det er LP Hansen... Nå må vi ikke glemme Risholt heller da, han bommer jo aldri.
Slik jeg oppfattet det var det Czwartek som skulle tatt den siste straffa til FFK. Men den var som kjent ikke nødvendig å ta. Eller så jeg helt feil? hvem var i tilfelle den 5. straffeskytteren?
Jeg synes det står stor respekt av Vebjørn som går fram og prøver. Vi burde heller klage på de som ikke engang tør å ta straffe. Vebjørn er et ekte mannfolk!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 11 jun 04, 00:59
Endret: 11 jun 04, 01:02
Dersom det hadde stått uavgjort etter 5 straffer måtte begge lagene ha gitt dommeren en ny liste med resten av navnene på spillerne inntil hele laget hadde tatt en straffe hver.
Først etter at alle spillerne har skutt en gang, kan den første spilleren skyte sin andre straffe.
Moss, som hadde em spiller utvist kunne ha startet forfra igjen etter straffe nummer 10, mens FFK måtte ha startet forfra etter straffe nummer 11.
Det er jo veldig sjelden det går til 10 og 11 straffer, fordi etter 5 straffer kan det bli avgjort etter en og en straffe.
Men det var vel i en cupkamp mellom Lillestrøm og Vålerenga sist år at det gikk til straffe nummer 11, før Kjetil Rekdal satte inn sin andre og avgjørende straffe som spiller nummer 11 pga. at Vålerenga hadde en mann utvist.
I den kampen kjente ikke dommeren reglene godt nok og Kjetil Rekdal måtte hente frem regelboka for å vise dommeren at han hadde rett. :D
FFK på toppen i 2005
den vitende
selvsagt kan eggen ha sagt til f.eks. hornseth; Jeg vil at du tar straffe nummer 3. hornseth kan da ha svart; nei, det vil jeg ikke.
Da kan man si at hornseth trakk seg, og at vebjørn (som ikke var redd for å prøve) fikk sjansen i steden.
Men det er riktig at man ikke kan trekke seg etter at navnene er skrevet opp. men det var sikkert noen som sa nei når eggen spurte om de ville ta.
Opprinnelig postet av sissi
Cwartek skulle visstnok ha tatt den 6 straffa, hvis det måttes.......det hadde heller ikke vært noen som trakk seg-------men noen som sa seg villige og det var......Hagen, Risholt, Søderstjerna,west, Cwartek..husker ikke den siste..........
Men hvem skulle tatt den femte straffa???
den vitende
Vi trenger tøffinger fremover nå!!!!!!!!!
Tippeligane 2005..............Yes!!
Opprinnelig postet av ajg
Man er også avhengig av at en keeper redder i en straffekonk. Derfor kan man si at Steinar har like mye skyld som Vebjørn.
Den er jeg ikke med på... En keeper skal aldri få noe skyld i en straffekonk, ei heller de som skyter. Straffekonk er bingo...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914