Husk meg
Brukernavn
Passord

personangrep vs riktig beskrivelse av personlig innsats

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 jun 04, 09:38
Må si meg enig i at i noen tilfeller kan det være personhats det som blir skrevet, mange mener sikkert at jeg også har deltatt i det.
I hovedsak syntes jeg det meste som skrives er en reell beskrivelse av de faktiske forhold i FFK og blant enkelt spillere. Om man ikke kan kalle en spade en spade når noen ikke presterer begynner jeg å lure.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 10 jun 04, 10:29
Det er jeg helt enig i.

Er det ikke lov å kritisere en enkeltspiller som ikke presterer ?
Vet at det gikk litt over streken i går når skuffelsen sikkert var veldig stor hos noen, men når en enkeltspiller gjør det dårlig må det være mulig å påpeke det...

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 10 jun 04, 10:39
Det er jeg helt enig i.

Jo det er lov å kritisere spillere, men er det ikke forskjell på å fjerte og drite seg helt ned vel? Gjør man en dårlig kamp så tåler man kritikk, men heksejakt det tåler ikke jeg.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 10 jun 04, 10:49
Vel, poenget er vel at Vebjoern IKKE gjorde en daarlig kamp - snarere tvert imot - men alikevel blir han slaktet av en god del her inne!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 10 jun 04, 11:28
Riktig Holters!

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 jun 04, 11:41
jeg mener i kke Hagen med dette, men generellt hva man kan gjøre

Man skal ikke glemme hvilket yrke Eggen og CO har valg og alle våre spillere. De er i underholdningsbransjen og da vil man være mye i fokus og man må tåle mer enn mannen i gata. Om man ikke takler i hvertfall saklig vurdering av en pretasjon enten den er individuell eller kollektiv, så må man finne seg et annet yrke og holde på med.

ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 10 jun 04, 12:23
jeg har ikke sett at du har hatt noen saklige vurderinger her inne foreløpig .... kun drittslenging..





erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 10 jun 04, 12:35
Vi må huske at dette er profesjonelle spillere noe som fører til at de må kunne kritiseres. Når det gjelder Hagen er dette slik jeg ser det mer en frusterasjon over lengere tid hvor demningen sprakk pga straffemissen.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 10 jun 04, 12:49
Opprinnelig postet av ginola
jeg har ikke sett at du har hatt noen saklige vurderinger her inne foreløpig .... kun drittslenging..




Det er mulig det, men jeg tror nå du er veldig fintfølende, for slike passer det best å ikke å lese eller se de forferdelige innleggene som jeg og noen andre legger inn her.

Som på tv , det finnes en avknapp om det blir forferdelig å lese eller se.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 10 jun 04, 13:00
Opprinnelig postet av Holters
Vel, poenget er vel at Vebjoern IKKE gjorde en daarlig kamp - snarere tvert imot - men alikevel blir han slaktet av en god del her inne!


Nettopp! Hagen diskuteres utelukkende fordi han er blitt gjort til generell syndebukk. Hvis Hagen leser noe av dette her eller hos FB eller om noen andre FFK`ere leser dette vil det utelukkende påvirke negativt, og det er ikke god supporterkultur.

For 3-4 år siden var det såpass stille på stadion at spillerne hørt all drittsleninga som kom fra en fast skare av grinebitere. Plutselig var det 4000 på kamp og surmulerne ble overkjørt og overdøvet. Men har de flyttet seg hit?

Etter tapet mot Moss ifjor overhørte jeg en FFK patriot si "Han derra jævla svensken Ringberg er ræva....", det om toppscoreren vår. Hva rører seg i hodet på slike mennesker? Dette er generell negativ fokusering som FFK ikke trenger nå.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 jun 04, 14:10
Hvorfor bruke Ringberg på midten når Hornseth kommer inn, det er jo helt teit.
Markus skal være inni boksen å score mål.:confused::confused::confused:

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 10 jun 04, 15:35
Endret: 10 jun 04, 15:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor bruke Ringberg på midten når Hornseth kommer inn, det er jo helt teit.
Markus skal være inni boksen å score mål.:confused::confused::confused:


det skjønner ikke jeg heller! han fungerer best som oppspillspunkt. ringberg blir forferdelig anonym og det er ikke det han passer best til.

må bare takke dommern i går for at han dømte frispark på de fleste gangene ringerg ble klatret på. men han turte jo ikke å dømme straffer...

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 11 jun 04, 11:08
[/quote] Det er mulig det, men jeg tror nå du er veldig fintfølende, for slike passer det best å ikke å lese eller se de forferdelige innleggene som jeg og noen andre legger inn her.

Som på tv , det finnes en avknapp om det blir forferdelig å lese eller se.[/quote]


Svaret ditt står vel på egen ben her, det understøtter jo bare det jeg sa....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340