Husk meg
Brukernavn
Passord

Trøtt på Hjælmen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 10 jun 04, 09:25
Begynner å bli så jæ¤%# trøtt på Hjælmen. Har ikke vett nok til å holde seg unna i dag engang. Er det så kjedelig på deres eget forum at du bare må inn her opptill flere ganger daglig? Grrr.

---------------------------

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 10 jun 04, 09:42
Det som er mye mer irriterende er at vaktene på kampen igår lot Hjælmen stå på indre bane og skrike både til medspillere, motspillere og dommeren! Dette må da være stikk i strid med NFFs regler? Trenere som skriker så mye blir jo bedt om å sette seg av dommeren eller forvist opp på tribunen!

Sett deg Hjælmen!

- Fredrikstadgutter våre veier -

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 10 jun 04, 12:59
Endret: 10 jun 04, 12:59
Hjælmen er vel en skap Fredrikstadpattriot slik som de fleste her til lands er. Alle har et hjerte som banker for Fredrikstad, storebror i Østfold uansett hvor mye Hjælmen vrir og vrenger på det.

Hjælmen er her inne på forumet for å smake på litt inntrykk som tippeligapatriot. Så la han få være her da, hvis det er så sinnsykt stort for ham. Kan ikke dere som lar dere provosere av denne personen fra de miljøskadedes by la Hjælmen være i fred.

Jeg vil alltid le av mossinger som som er her inne og tror de er noe ;)

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 jun 04, 13:58
Jeg har tilgang tell indrebane! Jeg er forsanger og i tillegg er jeg venner med vaktene:rolleyes:
Vaktene kom å snakka tell meg et par ganger og det var ikke mye dritt jeg kom med tell FFK spellerne! En gang tell Risholt og en hyggelig fleip med Tor på feilpassningen!!
Men detta var "min" hjemmebane og "våre" regler, så det må dere bara finne dere i! Samma som at vi må finne oss i at dere løper FORRAN OSS med flagg!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 jun 04, 14:14
Tenk om jeg hadde fått lov til dette på Fredrikstad-stadion, da hadde det blitt liv da. Tenk dere meg flyanes oppover sidelinja og jage på guttane. Det hadde vært et syn det.:ffk::ffk::D:D

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 10 jun 04, 14:49
Hehehe!!! Rune DOMBÅS BISLETT STADION!!! prøv det en gang og se hva som skjer!! Hehe!

Og folkens: Det er klart hjælmen får blod på tann når han leser slike innlegg! tror ikke ha bryr seg nevneverdig!! Gi heller bengen i å ta opp emne!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 10 jun 04, 14:54
Endret: 10 jun 04, 14:55
Skjerp dere!
Jeg synes det er kult at Hjælmen skriver her inne. Det er vel på sin plass at han slenger dritt til oss i dag.
Tåler vi ikke det????

Det er jo det fine med lokalderby at man kommer skikkelig nede i gjørma om vi taper, og når vi vinner kan vi jo hudflette våre erkerivaler.

Apropos det med å løpe rundt på indrebane på Stadion....... hadde Hjælmen stått på tribunen der hadde det vel ikke blitt antydninger til tumulter.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 10 jun 04, 15:53
Jeg har nevnt det før; grunnen til at Hjælmen camper her hos oss er at han er utestengt fra kråke-forumet...han sa så mye lurt der :D

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 10 jun 04, 17:52
Opprinnelig postet av Hjælmen
Samma som at vi må finne oss i at dere løper FORRAN OSS med flagg!!

Men forskjellen er at dere flyr på oss og skal sloss, mens vi gjør det supportere skal gjøre: Bruke STEMMEN!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 10 jun 04, 17:58
De virka ikke så lystene på å sloss på Sprint Jeløy kampen for to år siden. En bydde opp alle pinglene. Sparka pent i bakken da. Tøffa seg opp siden den gang da.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 10 jun 04, 18:09
..utrolig sterkt av plankehaugen å ikke denge til den typen. Det viser bare karakter og at vi fortjener å bli kalt norges beste supportere.

Noen som ble provosert når han "imiterte papparassifotograf" og la seg ned på kne forran våre spillere som lå nede med skade? og fyrte av med blitzen ....

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 11 jun 04, 11:14
Hjælmen er da velkommen for min del. Hvilket forum er det folk vil ha da? Et forum der alle er enige blir vel litt kjedelig i lengden. Hadde ikke gjort noe med par gretne sarpinger her på forumet også.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 11 jun 04, 14:04
Skjønner ikke hva folk har i mot hjælmen. Han oppfører seg kanskje dumt på Melløs og på Kråkevingens forum, men her inne synes jeg han er forholdsvis saklig. Det er bare hyggelig at supportere fra andre klubber stikker innom her med synspunkter og utspill.
Enig med seal_dm. Helt ok at hjælmen skriver her.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 11 jun 04, 14:11
Hjælmen gir ihvertfall meg en god latter en gang iblant, bare det er verdt at han får campe hos oss...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 jun 04, 14:23
Dette blir bare tåpelig. Hjælmen oppfører seg eksemplarisk her hos oss, ja, bedre enn flere av våre egne supportere, så det er rett og slett et ikke-tema om han skal bli utestengt eller ei.

Hjælmen blir værende i dette forumet så lenge han selv skulle ønske det, og fortsetter å oppføre seg så godt som han gjør.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 jun 04, 14:38
Er enig med deg, Holters. Såpass må vi tåle her inne.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 jun 04, 23:29
Opprinnelig postet av stenhard
De virka ikke så lystene på å sloss på Sprint Jeløy kampen for to år siden. En bydde opp alle pinglene. Sparka pent i bakken da. Tøffa seg opp siden den gang da.

Du når det kommer en langhåra, temmelig berusa kæll fra Bevrane og skal slåss..... Du vil ikke slåss da, bara le!! Dere er jo godt tjent med sånna folk!? Provoserende papparazi... Det var ikke meningen å provosere med det, men når en speller fra erkerivalen FORSØKER å krabbe ut av banene, er det jo et Kodak moment!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 12 jun 04, 00:14
Opprinnelig postet av Hjælmen

Du når det kommer en langhåra, temmelig berusa kæll fra Bevrane og skal slåss..... Du vil ikke slåss da, bara le!!

Helt enig!
Den episoden husker jeg, kan jo ikke annet enn å le av den fyren da....

Signatur:

max 250 tegn

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 12 jun 04, 01:30
Her bør det være høyt under taket!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 12 jun 04, 10:58
Endret: 12 jun 04, 11:00
Da han langhåra kødden skulle slåss med dere, så var ikke latter det første dere nevnte... Det var verdens undergang etc.. Alt styret dere laget i etterkant av episoden var altså bare spill for galleriet, he, he. Typisk mossepungær! Må gjøre mest mulig ut av det lille som skjer i den lille koselige byen med den vonde lukta;-)

Uansett, akkurat den langhåra beverkødden er en idiot. Det er de fleste enige om, også en god del i bevergjengen er faktisk enige i det... Da er du populær da! Hvis en såkalt FFK-supporter havner i bråk i Bergen denne helgen, så er sannsynligheten stor for at han er i nærheten når det skjer. Burde nesten vært mulig å spille på det på playit...

Og det er forøvrig skikkelig kost at Hjælmen er innom her. Fargeklatten vår;-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914