Trøtt på Hjælmen
---------------------------
Sett deg Hjælmen!
- Fredrikstadgutter våre veier -
Hjælmen er her inne på forumet for å smake på litt inntrykk som tippeligapatriot. Så la han få være her da, hvis det er så sinnsykt stort for ham. Kan ikke dere som lar dere provosere av denne personen fra de miljøskadedes by la Hjælmen være i fred.
Jeg vil alltid le av mossinger som som er her inne og tror de er noe ;)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vaktene kom å snakka tell meg et par ganger og det var ikke mye dritt jeg kom med tell FFK spellerne! En gang tell Risholt og en hyggelig fleip med Tor på feilpassningen!!
Men detta var "min" hjemmebane og "våre" regler, så det må dere bara finne dere i! Samma som at vi må finne oss i at dere løper FORRAN OSS med flagg!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Og folkens: Det er klart hjælmen får blod på tann når han leser slike innlegg! tror ikke ha bryr seg nevneverdig!! Gi heller bengen i å ta opp emne!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Jeg synes det er kult at Hjælmen skriver her inne. Det er vel på sin plass at han slenger dritt til oss i dag.
Tåler vi ikke det????
Det er jo det fine med lokalderby at man kommer skikkelig nede i gjørma om vi taper, og når vi vinner kan vi jo hudflette våre erkerivaler.
Apropos det med å løpe rundt på indrebane på Stadion....... hadde Hjælmen stått på tribunen der hadde det vel ikke blitt antydninger til tumulter.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Hjælmen
Samma som at vi må finne oss i at dere løper FORRAN OSS med flagg!!
Men forskjellen er at dere flyr på oss og skal sloss, mens vi gjør det supportere skal gjøre: Bruke STEMMEN!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Noen som ble provosert når han "imiterte papparassifotograf" og la seg ned på kne forran våre spillere som lå nede med skade? og fyrte av med blitzen ....
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Enig med seal_dm. Helt ok at hjælmen skriver her.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hjælmen blir værende i dette forumet så lenge han selv skulle ønske det, og fortsetter å oppføre seg så godt som han gjør.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av stenhard
De virka ikke så lystene på å sloss på Sprint Jeløy kampen for to år siden. En bydde opp alle pinglene. Sparka pent i bakken da. Tøffa seg opp siden den gang da.
Du når det kommer en langhåra, temmelig berusa kæll fra Bevrane og skal slåss..... Du vil ikke slåss da, bara le!! Dere er jo godt tjent med sånna folk!? Provoserende papparazi... Det var ikke meningen å provosere med det, men når en speller fra erkerivalen FORSØKER å krabbe ut av banene, er det jo et Kodak moment!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Du når det kommer en langhåra, temmelig berusa kæll fra Bevrane og skal slåss..... Du vil ikke slåss da, bara le!!
Helt enig!
Den episoden husker jeg, kan jo ikke annet enn å le av den fyren da....
Signatur:
max 250 tegn
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 12 jun 04, 10:58
Endret: 12 jun 04, 11:00
Uansett, akkurat den langhåra beverkødden er en idiot. Det er de fleste enige om, også en god del i bevergjengen er faktisk enige i det... Da er du populær da! Hvis en såkalt FFK-supporter havner i bråk i Bergen denne helgen, så er sannsynligheten stor for at han er i nærheten når det skjer. Burde nesten vært mulig å spille på det på playit...
Og det er forøvrig skikkelig kost at Hjælmen er innom her. Fargeklatten vår;-)
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914