Gjør som VIF!!
Les her
Kanskje dette er noe for FFK?? spark de spillerene som ikke jobber hardt nok!!!
Kanskje dette er noe for FFK?? spark de spillerene som ikke jobber hardt nok!!!
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Hvor mange spillere hadde vi hatt igjen da? Tror ikke sparken er tingen, men kanskje en kamp på tribunen?
Vi må blø for drakta alle sammen!
:ffk::ffk::ffk:
Vi må blø for drakta alle sammen!
Elleve røe og vite kællær
Helt enig, sett den som ikke jobber på tribunen, uansett om han heter Risholt, Ringberg, sørlie. men trur ikke eggen har baller til og gjøre det. dessverre
Vi har ikke noen innbyttere som holder mål, bare til info :p
Det er det jeg mener, sette standaren, ta ut han som ikke gjør jobben, om du setter inn en dårligere ser han "bedre" at han må jobbe.
Jepp, det er nok litt der problemet ligger, de har liten/ingen konkurranse...
De som jobber bra er Risholt og Ringberg, mener ihvertfall jeg, selv om man ikke skal dra fram enkeltspillere ;)
Det er andre utpå der som springer litt, men det er noe som mangler i innsats generelt og i taklinger blir veldig mange alfor veike og feige, det må rettes på om vi skal ta mer poeng.
De som jobber bra er Risholt og Ringberg, mener ihvertfall jeg, selv om man ikke skal dra fram enkeltspillere ;)
Det er andre utpå der som springer litt, men det er noe som mangler i innsats generelt og i taklinger blir veldig mange alfor veike og feige, det må rettes på om vi skal ta mer poeng.
Opprinnelig postet av bjorn
Vi har ikke noen innbyttere som holder mål, bare til info :p
Også bjorn? Du mener da at Eggen ikke kan foreta seg noe da?
Elleve røe og vite kællær
Joda, han kan foreta seg noe, er opp til han å bestemme hvem som spiller og ikke, men jeg skjønner hvorfor han ikke bruker diverse folk på benken så langt det er mulig for å si det sånn...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914