Bare for å skifte tema...
Utrolig deilig at Rosenborg slo Bodø/Glimt 3-0 i dag.
Bare så synd at det eneste som for tiden kan glede et skadeskutt FFK-hjerte,
...er at andre lag taper.
Bare så synd at det eneste som for tiden kan glede et skadeskutt FFK-hjerte,
...er at andre lag taper.
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Ja, skal FFK "komme over streken" er Bodø antagelig et av lagene vi kan legge bak oss. Fint at de også taper litt terreng. Da blir vi ikke hengen alt for langt bak til vi evt får en frelser eller to....
eller tre, eller fire..
Glimt sliter for tida, det gjør vi også. Det er om å gjøre å komme ut av den negative trenden vi er inne i og sanke poeng, det laget som klarer det beholder plassen i TL. Ellers trengs det mer enn et par frelsere.
Men nok dypt snakk, jeg tror ærlig talt FFK klarer seg (med forsterkninger i forsvar) :ffk:
Glimt sliter for tida, det gjør vi også. Det er om å gjøre å komme ut av den negative trenden vi er inne i og sanke poeng, det laget som klarer det beholder plassen i TL. Ellers trengs det mer enn et par frelsere.
Men nok dypt snakk, jeg tror ærlig talt FFK klarer seg (med forsterkninger i forsvar) :ffk:
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914