Cwartek og Trondsen eneste som holder tippeliganivå ?
Jan E
---------------------------
den vitende
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
den vitende
Det bør hentes inn en god, rask stopper. Pluss en venstrebent back av rang. (Kvarme kan vel bekle en av disse plassene) Så tar Ronny J. den andre.
Med litt trening så kommer Tore P. tilbake å da har vi flere stopperpar som holder klasse...;)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Gutta må skjønne at det er opp til dem, ikke en eventuell forsterkning. Når det gjelder det tror jeg ikke FFK er en attraktiv nok klubb for såkalte stjerner. Da må vi til utlandet og ta noen sjanser.
Det viktigste nå er altså blod!!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
den vitende
Det viktigste menær jeg er å holde seg i TL. Hvilke av spillerene som holder TL nivå eller ikke er jo i og for seg ett fett!!
:ffk::ffk:
Supporter, faktisk :)
den vitende
Supporter, faktisk :)
Jeg er en av de som lenge har hevdet at Czwartek holder mål! Tidligere har jeg ikke fattet hvorfor folk mener at Czwartek ikke holder mål, og det er over hodet ikke der vi trenger forsterkninger i første omgang. I mine øyne holder disse spillerne tippeligastandard, og holder jevnt høyt nivå:
Trondsen, Czwartek, Risholt, Koskela.
Disse har POTENSIALE til å holde tippeligastandard, og glimter til tider til:
Brenne, Ringberg, Stjerna, West (burde kanskje kommet i kategorien ovenfor. West har spilt to meget gode kamper i det siste, og har kanskje allerede tilvennet seg nivået og det fysiske spillet i tippeligaen?)
Følgende kan utvikle seg og holde tippeligastandard:
Jørgen Pettersen (som MIDTSTOPPER), Stian Johnsen (som VENSTREVING), Dag Frode Hornseth (kanskje, men definitivt som spiss), og våre to costa ricanere.
Keeperne våre holder grei tippeligastandard. Steinar Sørlie er en tiger på strek, og har utviklet seg i feltarbeidet. Utvikler han seg videre i feltet, samt på utkast/utspark, så har vi en habil keeper. Anders Rotevatn er et greit andrevalg, og i bakhånd har vi stortalentet Lasse Staw!
Hvis vi skal bruke Tor Trondsen, så ser jeg helst at Helland blir satt på benken (når vi får en ny hurtig midtstopper). Helland har nok sett sine bedre dager, og vi har definitivt bedre spillere på midtbanen. Riktignok har stopperparet trondsen/helland fungert godt tidligere, men tempoprobleme blir av og til kraftig avslørt.
Dette gjør at vi har følgende lag oppstilling:
Czwartek - Trondsen - X - X
X - Risholt - Koskela - X
X - X
I mine øyne bør vi forsterke i denne rekkefølgen:
1) Hurtig midtstopper
2) Offensiv, men trygg defensivt venstreback.
3) Spiss, det er tynt der fremme i tilfelle skader.
4) Høyreving som ER og alltid har vært høyreving! (Enerly)
5) Offensiv og KREATIV midtbanespiller. Føler vi mangler litt kreativ styrke når Stjerna er i dårlig form/ikke spiller, og vi mangler definitivt en spiller som går på de type bjørnar-løpene.
6) En ordentlig venstrekant om stjerna ikke finner formen. En som kan fosse ned mot dørlinja.
7) Keeper av høy klasse.
8) Nå kan vi begynne å snakke om høyreback med mer.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Blir mer og mer overbevist om at klubben har gjort et kupp der.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ang. spiss og kreativ midtbanespiller er det mulig costaricanerne vil oppfylle de kravene. Om de håndterer farten og det fysiske spillet i TL blir veldig spennende å se, de har sagt at de føler de er klare og venter bare på å få sjansen.
Hoppet litt av det dere snakket om her, men må si at jeg synes også at Trondsen og Czwartek er de sterkeste i forsvaret og de holder TL-nivå. Det er mot venstre det trengs forsterkninger.
Brian West er vel 33 år.. Hvor lenge har han tenkt å spille for FFK? Har han tenkt å ende karrieren sin i Norge? Lurer litt på hvor lenge vi kan ha han :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av ximo
Brian West er vel 33 år.. Hvor lenge har han tenkt å spille for FFK? Har han tenkt å ende karrieren sin i Norge? Lurer litt på hvor lenge vi kan ha han :D
West er 26 år, dvs. han fyller faktisk det i dag! Gratulerer, Brian!
Hvor lenge vi klarer beholde ham? Vel, han har utvilsomt potensiale til å spille i en mye større klubb, så vi får bare krysse fingrene for at han vil bli her...
Opprinnelig postet av Costanza
West er 26 år, dvs. han fyller faktisk det i dag! Gratulerer, Brian!
Det var godt å høre! På CM 0304 med Defrosted ver. 2 står det at han er 33.. Er vel ikke researcher for CM Norge du Costanza?
HAPPY BIRTHDAY ROAD RUNNER (MEEP-MEEP)! and please stay in our club :D
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av Holters
Disse har POTENSIALE til å holde tippeligastandard, og glimter til tider til:
Brenne, Ringberg....
mener du virkelig at Ringberg ikke holder tippeliga standard... han har faktisk 5 scoronger i år å ligger i toppen på toppscorer lista.... i tilegg er han en av de som alltid jobber, det er det ikke alle på FFK som gjør....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914