Husk meg
Brukernavn
Passord

Ta dere sammen supportere!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 09 jun 04, 21:44
Endret: 09 jun 04, 23:59
Jeg blir helt kvalm av å høre den annklagelsen mot en enkelt spiller.

Jeg ser at det er en veldig stor kritikk av Vebjørn Hagen her på nettet akkurat nå.
Han har kanskje ikke vært helt slik vi ønsket han skulle være.
Han er IKKE alene om å ikke prestere på dagens FFK LAG. Det er desverre mange som ikke holder mål på dette nivået.

Jeg har sagt det før: Vi har en altfor dårlig spillerstall.

Så til dere der ute. Det er ikke vebjørn hagen sin feil dette. Den feilen skal han dele med jævlig mange andre.

VI ER IKKE BRA NOK (pr. dags dato)

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 09 jun 04, 22:37
Endret: 09 jun 04, 23:59
Jeg står på Plankehaugen-tribuna, og hører mye drit om Vebjørn hver eneste gang han er på banen. Makan til piss er det ingen andre på laget som blir utsatt for. Mannen er ingen Roberto Carlos, sågar ikke engang en Stensaas, men han prøver, han kjemper.
Og kan minne folket på at det andre målet mot Lyn var det han som regisserte.

Må forresten legge til at det ikke tar lang tid før folk blir bedt om å holde kjeft når de disser egne spillere.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 09 jun 04, 22:42
Endret: 10 jun 04, 00:00
WOW...har han klart å regissere en ball?*Klappe*..hvor mange andre på laget har ikke klart akkurat det samme a?..Skal ikke minne folket på hvilke tabber han har gjort å da?Så kan man sammenligne dårlig å bra...tror den "negative" listen blir alt for lang desverre...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til: 09 jun 04, 23:57
Endret: 10 jun 04, 00:14
Må si meg enig med Spurvene og Rhytmatist, det blir feil å kun kritisere en spiller. Personlig synes jeg hele laget bør kritiseres. Det er ikke en spiller IMHO som holder TL standard, med unntak av forumets favoritt TT, GLIMTVIS. Var på stadion igjen på søndag, og jeg må si at jeg ikke helt skjønner den ensidige rosingen av TT. "Alt raknet når Tor ble byttet ut, Tor er sikkerheten selv"... osv. Det er BS! Hvis laget er så forbanna avhengig av en spiller er det jo noe som er helt feil! Det er Eggen som tar ut laget, hvis han mener at Vebjørn Hagen er beste mann på plassen han spiller så er han vel det. I stedet for å kritisere enkeltspillere burde kanskje blikket vendes mot trenerne! Vet ikke om jeg synes det har vært så stor framgang siden ifjor. Kanskje Eggen prioriterer feil? Er det en grunn til at :ffk: er massivt dårlige i forsvar? Terpes det kun angrep på treninger? Kan jo se sånn ut (ref. målforskjell). Nei folkens, drit i å skjell ut enkeltspillere, de RÆVA resultatene har flere grunner enn Hagen.

Just my 2 cents...

Stå på :ffk:

Supporter, faktisk :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914