STØTT Vebjørn Hagen!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Stå på Hagen!!!!!!!!
den vitende
Opprinnelig postet av ajg
Tenk om Ringberg skulle tatt straffe...
Ja da hadde vi kanskje røket ut:cool:
Macka fra start!
vebjørn gjør det han blir satt til, etter beste evne, og det er vanvittig tåpelig å la frustrasjonen gå ut over den samme enkeltspilleren hver gang!!
stå på vebjørn!!!!!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
FFK, i tippeligaen 2005!
I både denne kampen, og kampen på Melløs ifjor viste moss MYE mere vilje og tæl i duellene...det irriterer meg grenseløst at gutta ikke kan gi alt....drit lei å tape for moss nå...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Opprinnelig postet av DeKjök
Men ser du ikke hvor feil det er å diskutere enkeltspillere etter det hele FFK viste igår? Var det noen FFK spillere som virkelig viste seg frem på Melløs? Som tok tak og ville vinne? Det var laget FFK som tapte, ikke Hagen.
Nei,ikke bare pga straffa,men det han har visst over hele seson,hvem som helst kan bomme på den straffa.....skuffer gang på gang...Og når en spiller holder på sånn fortjener han ikke noe bedre enn å bli diskutert på negativ måte...
Drillo
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
TH
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Slutt å MOBBE Hagen, for det er det endel av "dere" gjør!!! (De som faktisk gjør det er vel ikke her inne...)
Hvis du leser dette Vebjørn, så vit at det er mange som kun ønsker deg det beste! Gleder meg til å se innleggene dine bli til mål i Bergen og Tromsø!!!
Lykke til videre!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Det er vel kanskje å banne i kjerka dette her siden mange her inne liker å ukritisk rose alt ffk gjør opp i skyene, men plankehaugen bør gjøre noe, jeg mener vi bør si ifra, verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:
Opprinnelig postet av bjorn
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...
Det er vel kanskje å banne i kjerka dette her siden mange her inne liker å ukritisk rose alt ffk gjør opp i skyene, men plankehaugen bør gjøre noe, jeg mener vi bør si ifra, verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:
Jeg er enig i at det aller verste er mangel på innsats. Problemet er at veldig mange har en utrolig lav tersklel før de begynner å klage på Vebjørn. Mannen har sine svakheter som venstreback (og sine styrker, f.eks. innleggsfoten), men jeg synes ikke det er innsatsen hans det som regel er noe galt med.
En litt annen sak: Jeg synes å huske at Vebjørn gjorde en god jobb som midtstopper ved et par anledninger i fjor. Hvis det kommer en ny venstreback nå i sommer så kan Vebjørn kanskje også brukes som midtstopper?
Bjørn Jervell Hansen
Skal ikke en keeper ta 1 av 5 straffer? Sørli har ikke fått noe pepper etter det. Han kunne like godt fått høre det som Hagen. Det blir liksom litt tilfeldig hvem som får det.
Roger Risholt startet sesongen i landslagsklasse. Hvor ble det av formen?
PAC slet med krampetendeser mot Måss, ett dårlig 1. divisjonslag. Dårlig trent? Var vel ikke så høyt tempo i kampen.
KTE setter Ringberg ned på midtbanen i 2. omgang. Toppscoreren på midtbanen. Det er jo bare helt utrolig.
For mange bytter og omrokkeringer tidlig i kampen.
Jeg syns vi bør gi uttrykk for at vi syns innsatsen er for dårlig, vi på tribunen, kanskje det kunne hjelpe spillerne det gjelder å gi alt hele tiden og ikke bare i 3 minutter etter eggen har kjefta...
På dette er jeg fullstendig uenig med deg. Supportere bør gi motivasjon til spillerene, og måten å gjøre det på er å støtte spillerne. Hvis man får piping og kommentarer fra tribunen (fra egne supportere) går det utover selvtilliten, og spillet blir sjelden bedre.
Jeg er klar over at det finnes noen få som tenner på negative kommentarer, men jeg tviler sterkt på at de er overrepresentert på FFK.
Uansett var byttet av Vebjørn med Stian en taktisk blunder mot Lyn.
I går var han bedre enn sin kollega på høyre siden . Best i forsvar i går var Petersen. Syntes han bør fortsette, i går syntes jeg også han beviste at han også har bra fart i forhold til sine midstopperkollegaer i FFK
Eggens skyllebøtte hjalp i 5 minutter, så var det rett tilbake i samme sporet igjen.
Kanskje jeg krever for mye innsats, hva vet jeg, er bare noe jeg føler, og jeg krever mer vilje...
Dette var ikke retta mot Hagen, men mange spillere, er egentlig i feil tråd her :p
FFK, i tippeligaen 2005!
...verste jeg vet er profesjonelle fotballspillere som ikke gir alt, tape kamper er greit, men når de tapes fordi mange virker uintresserte da er det IKKE greit... :ffk:
INNSATSEN til LAGET kan man kritisere, banne og sverte saa mye man vil over, men aa angripe en spiller som Vebjoern er ikke det samme! Det er LAGET som boer faa hoere det - ikke Vebjoern som altfor mange mener.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det er ikke han jeg er skuffa over.
Tøft av ham å gå frem i går for å ta straffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men jeg er enig med fletcher i at det ser ut som Vebjørn er bedre borte enn hjemme....og jeg tror også det er på grunn av hetsen ...
Vebjørn har jobba hardt for å heve seg fra i fjor.!!! Noe han også har gjort!!!
Vi bør vise at vi setter pris på det!!!!!!!!!
Slutt med hetsen og støtt Vebjørn i steden!!!
Hva om vi gir Vebjørn applaus neste hjjemekamp mot Viking.
Dette skal Vebjørn ha ros for, men dessverre i fjor holdt han knapt 1.div nivå og bedring har ført til at han pr.idag holder Ok 1div. nivå!
Dette er dessverre ikke godt!
Derfor vil jeg heller gi ros for Vebjørn sin jobbing , men gi kritikk til ledelsen som ikke har skaffet bedre spillere.
Hvorfor ikke ledelsen klarte å skaffe bedre spillere, kan være et nytt diskusjonstema!
Tror foresten at det kan bli vanskeligere å skaffe flere dyktige forsterkninger i sommer, enn det var før sesongen starta.
Men tilbake til Vebjørn, for å snu litt på situasjonen. Vebjørn vilje til jobbe med seg sjøl, bør heller være et eksempel for andre.
Med det menes dersom alle spillerne hadde forbedret seg like mye som Vebjørn, så hadde trolig situasjonen sett litt anderledes ut i dag.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Tenk hva han har gjort på 1 år...hvor god er han om 2-3-4 år ?
Selv om vi tenker kortsiktig på å klare oss i tippeligaen kan man ikke kaste ut spillere med innsats og med vilje og evne til å utvikle seg.
Håper jeg kan fortsette å glede meg over den utviklingen. Og måtte det være inspirasjon til andre ffk`ere.
OPPFORDRING: Som det ble nevnt tidligere, la oss støtte hagen ekstra ved opprop og la det høres når han gjør det bra. Ved å forsterke de positive øyeblikkene vil det også bli flere av dem....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
alle må ha vært forberedt på at vi kom til å ligge i bunnstriden i år...
la oss vise at vi kan håndtere dette uten å fremstå som en gjeng sutrere....
La oss støtte vebjørn, han var tøff i går som gikk frem der!!!!
Støtter deg som FFK-spiller 100%
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
:ffk:
Snæbbuss-aristokrat #16
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 10 jun 04, 17:03
Endret: 10 jun 04, 17:04
Synd han bomma på straffa, men det kan jo skje alle.. hvem andre skulle tatt den liksom...!?
Stå på hele FFK! :ffk:
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Er helt enig...Som om jeg skulle ha sagt det selv
Drillo
Drillo
Opprinnelig postet av bjervell
En litt annen sak: Jeg synes å huske at Vebjørn gjorde en god jobb som midtstopper ved et par anledninger i fjor. Hvis det kommer en ny venstreback nå i sommer så kan Vebjørn kanskje også brukes som midtstopper?
Ehh...Jeg tror han skal rett ut av laget så fort det kommer en ny venstreback..Eller før...Og vi har fire stk som er mye bedre enn han der allerede(peters,Trondsen,J.Pettersen og Helland)..så midtsopperplassen kan han bare glemme...
Drillo
Drillo
Opprinnelig postet av A9
...Hagen har dårlig selvtillit,hvorfor i all verden har han ikke guts nok til å si ifra til Eggen at han ikke vil ta straffa da,tenker neppe hva som er best for laget da.
Hvem er du til å bedømme Hagens selvtillit, og hva om han hadde en god følelse og ville ta den straffa? Det vet du ikke en dritt om, det er bare påstander fra din side...
- Egil Drillo Olsen.
Drillo
Opprinnelig postet av A9
ehhhh...hvis du leser igjennom alt som har med Hagen på forumet...Så er den en haug med folk som har sagt det som også støtter han..Les tinga før du åpner kjeften din...
Og dermed er det sant? Genialt! Da skal jeg få flest mulig til å lyve om meg, for da blir det jo en sannhet...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
- Egil Drillo Olsen.
Kaffekongen..
FFK, i tippeligaen 2005!
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914